Zeph Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Tross at jeg er mann foretrekker jeg dolokket nede. Det har noe med at erfaring tilsier at mobiler ikke liker vann. +1 Har *alltid* hatt for vane å legge ned både ring og lokk etter endt besøk. Det har *aldri* vært noe problem This. Er en blanding av OCD og at jeg synes det er litt småekkelt å måtte stirre nedi vannhølet hver gang jeg er på badet for å gjøre andre ting at jeg gjør det. Og så er det litt for at både mannfolkene og kjerringene i huset skal få like mye jobb. Om du bare tar ned ringen gjør du kjerringa i huset en tjeneste. Godt å sjå at det finnes nokre fornuftige personar her på forumet. Lenke til kommentar
Jonulf Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Koster det meg to kalorier å ta ned setet? Nei. Korrekt, det koster deg faktisk 20 kalorier. Her er regnestykket: Standard Ga = 9,81 m/s^2 Antatt vekt på dolokk = 10 N (Her må vi bruke *vekt* og ikke *masse*, men massen er ca 100gram) Antatt armlengde = 0,7m Antatt tid brukt = 0,6s Omregningsfaktor 1 kalori = 4,187 joule Så får vi at: (10N*9,81m/s^2*0,6s)/0,7m = 84,1N/s, dvs watt. Deler vi på omregningsfaktoren 4,187N/Kal, så får vi 84,1/4,187 = 20,08 kalorier.. Husk at en kalori er en veldig liten størrelse. "Kalorier" i dagligtale er egentlig Kilokalorier. Så da blir energiforbruket 0,021 KCal Er ikke 100gram ca 1N? Er mulig jeg husker helt feil her, men hvis det er slik så blir det jo ikke 20 kalorier engang. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Er ikke alle som har bad på 25 kvadratmeter, vet du. Og ja, jeg kjenner flere som er av den klønete typen og kan klare å miste nesten hva som helst i do selv om de står omtrent to meter unna skåla. Badet mitt er ca 6 kvadratmeter. Aldri har det vært et problem for meg å holde ting borte fra do, selv med lokket oppe. Tyngdekraften fungerer slik at tig faller rett ned hvis det ikke blir drevet av en annen vinklet kraft. Dermed må man nærmest kaste tannbørsten for å treffe doen, hvis man ikke pusser tennene rett over den. Og hvis du har do på badet ditt har du sikkert en vask også. Jeg mister ofte tannbørsten ned i vasken, men aldri i do. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Jeg fatter ikke hvorfor folk absolutt skal stå når de pisser. Kan dere ikke bare sette dere ned? Jeg setter meg alltid ned, med mindre jeg er på byen, for der er det alltid piss oppetter veggene. Det er mye mer behagelig å sitte når man pisser. Dessuten så er det de færreste, virker det som, som klarer å tørke opp etter seg. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Kvinner sitter. Menn står. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Jeg fatter ikke hvorfor folk absolutt skal stå når de pisser. Kan dere ikke bare sette dere ned? Jeg setter meg alltid ned, med mindre jeg er på byen, for der er det alltid piss oppetter veggene. Det er mye mer behagelig å sitte når man pisser. Dessuten så er det de færreste, virker det som, som klarer å tørke opp etter seg. Den dagen jeg setter meg for å pisse er dagen du egentlig bare kan ta livet av meg. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Hva er så galt med å sitte, egentlig? Er det ikke bare chill? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Kald vinterdag + vinduet oppe + porsjelenskål = Kaldt. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Den dagen jeg setter meg for å pisse er dagen du egentlig bare kan ta livet av meg. Hvorfor det? Hva er så galt med å sitte, egentlig? Er det ikke bare chill? Jo, det er det. Ikke minst er det mer hygienisk og bedre for kroppen. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Kald vinterdag + vinduet oppe + porsjelenskål = Kaldt. Lukk igjen vinduet, da, tullegutter. Jeg vet alt for godt hvordan kaldt porselen kjennes ut. Men betyr det at dere sitter og tisser i sommerhalvåret, altså? Lenke til kommentar
ToYBoi Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 Jeg fatter ikke hvorfor folk absolutt skal stå når de pisser. Kan dere ikke bare sette dere ned? Jeg setter meg alltid ned, med mindre jeg er på byen, for der er det alltid piss oppetter veggene. Det er mye mer behagelig å sitte når man pisser. Dessuten så er det de færreste, virker det som, som klarer å tørke opp etter seg. Det er en av fordelene som mann! Hvilke andre fordeler kommer med en penis? Lenke til kommentar
ToYBoi Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Den dagen jeg setter meg for å pisse er dagen du egentlig bare kan ta livet av meg. Hvorfor det? Hva er så galt med å sitte, egentlig? Er det ikke bare chill? Jo, det er det. Ikke minst er det mer hygienisk og bedre for kroppen. Bedre for kroppen? HAEHAHEHAEHAHA Si det en gang til når du catcher svineinfluensa fra dosetet. Endret 30. september 2009 av ToYBoi Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Hva er så galt med å sitte, egentlig? Er det ikke bare chill? I tilleg har jeg kneskade, så jeg skal ungå å bøye kneerene så mye som mulig, Dvs. at å gå på do for meg, og sette seg ned for å tisse ødelegger knæra mine enda mer. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 I tilleg har jeg kneskade, så jeg skal ungå å bøye kneerene så mye som mulig, Dvs. at å gå på do for meg, og sette seg ned for å tisse ødelegger knæra mine enda mer. Oi. Men du går nummer to på den ordentlige måten, eller står du da også? Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Utrolig hvor mye man kan krangle om doseter. Jeg har aldri helt skjønt hvorfor det er så jævla farlig for kvinner at dosetet ikke er tatt ned. Ikke at jeg har noe problem med å ta det ned. Lenke til kommentar
ToYBoi Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 Utrolig hvor mye man kan krangle om doseter. Jeg har aldri helt skjønt hvorfor det er så jævla farlig for kvinner at dosetet ikke er tatt ned. Ikke at jeg har noe problem med å ta det ned. Så du tar det end hvis dama di kjefter på deg? TØFFEL Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Utrolig hvor mye man kan krangle om doseter. 3 sider for nå Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Så du tar det end hvis dama di kjefter på deg? TØFFELEr det noe jeg ikke er så er det tøffel. Hadde nok latt det stå oppe hvis hun kjeftet bare for faen. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Bedre for kroppen? HAEHAHEHAEHAHA Jepp, man får tømt blæra bedre, samt at man slipper at det ligger igjen så mye urin i urinrøret som siver ut etter at man har vært på do pluss at det reduserer faren for testikkelkreft. Look it up. Oi. Men du går nummer to på den ordentlige måten, eller står du da også? De bæsjer selvsagt i hånda og kaster det i do, slik alle andre apekatter gjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå