Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kvinner og doseter (skilt ut fra Post eksempler på kvinnfolk-logikk)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hu jeg har funnet nå feiler på nesten alt, om ikke alt som er nevnt i denne tråden. Altså hu er ikke sånn

Kanskje "hun" er en han? :ohmy:

Nja.. Det *finnes* faktisk logiske kvinner. Jeg er selv gift med en logisk tenkende kvinne.. :)

No such thing my man. En illusjon

Joda, de finnes. Det er langt imellom dem, og de er som regel ikke norske.. ;)

Lenke til kommentar
Damer og toalettsete anyone? Hvorfor skal man legge ned toalettsete for dem slik at de skal kunne sette seg rett ned, når de ikke setter det opp for at vi skal slippe å ta det opp?

1: Aller helst skal både ringen og lokket ned (fordi det er penest, mest hygienisk, og medfører minimal risiko for at tannbørster/leker/sminke/kjæledyr osv havner oppi der)

2: Det er helt jævlig å stå opp en trøtt morgen, gå på badet i halvsøvne for å tømme blæra, og våkne altfor brått fordi man holder på å falle i do (ja, det er faktisk ganske utrolig hvor mye større hullet føles når ringen ikke er nede. I tillegg til at det selvsagt føles (og er) utrolig mye mer skittent).

Jeg bryr meg riktignok ikke om å mase om det selv, men jeg forstår dem som gjør det.

Lenke til kommentar
Damer og toalettsete anyone? Hvorfor skal man legge ned toalettsete for dem slik at de skal kunne sette seg rett ned, når de ikke setter det opp for at vi skal slippe å ta det opp?

1: Aller helst skal både ringen og lokket ned (fordi det er penest, mest hygienisk, og medfører minimal risiko for at tannbørster/leker/sminke/kjæledyr osv havner oppi der)

2: Det er helt jævlig å stå opp en trøtt morgen, gå på badet i halvsøvne for å tømme blæra, og våkne altfor brått fordi man holder på å falle i do (ja, det er faktisk ganske utrolig hvor mye større hullet føles når ringen ikke er nede. I tillegg til at det selvsagt føles (og er) utrolig mye mer skittent).

Jeg bryr meg riktignok ikke om å mase om det selv, men jeg forstår dem som gjør det.

nr. 1 enig i den.

nr 2. glemmer du å ta ned lokket, har jeg også vært like trøtt som deg og vært på do før deg, og glemt å ta opp lokket når jeg skulle tømme. Vet ikke helt hva som er eklest jeg. Hvis vi begge husker det vi skal gjøre, går det helt fint.

Forhåpentlig greier du å vaske etter deg når du oppdager forglemmelsen, og da blir det ikke så ekkelt. Jeg oppdager forglemmelsen først etter å ha hatt det ekkelt.

(Jeg er litt usikker på om du mener lokket eller ringen. Det å overse at lokket er nede er langt vanskeligere enn å overse at ringen er oppe. Tross alt så er det jo et hull man ser etter. )

Lenke til kommentar
Tross at jeg er mann foretrekker jeg dolokket nede. Det har noe med at erfaring tilsier at mobiler ikke liker vann.

+1

Har *alltid* hatt for vane å legge ned både ring og lokk etter endt besøk. Det har *aldri* vært noe problem :)

Og nei, det er ikke dama/kjæresten/kona som "hyler og bærer seg". Jeg har hatt legge-ned-lokket-etter-endt-besøk-rutine så lenge jeg kan huske og hadde rutinen vel utviklet lenge før jeg flyttet fra hjemmets lune rede til mitt eget skjurereir og i tillegg videreført dette inn i ektestanden ;)

Lenke til kommentar
Tross at jeg er mann foretrekker jeg dolokket nede. Det har noe med at erfaring tilsier at mobiler ikke liker vann.

+1

Har *alltid* hatt for vane å legge ned både ring og lokk etter endt besøk. Det har *aldri* vært noe problem :)

This.

Er en blanding av OCD og at jeg synes det er litt småekkelt å måtte stirre nedi vannhølet hver gang jeg er på badet for å gjøre andre ting at jeg gjør det. Og så er det litt for at både mannfolkene og kjerringene i huset skal få like mye jobb.

Om du bare tar ned ringen gjør du kjerringa i huset en tjeneste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...