knut71 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Har lyst å prøve kampsport for å få inn momenter som spenst/bøyelighet/ekslposisvitet. Fra før av trener jeg en god del kondisjons idrett. (Løping, sykling, svømming, langrenn flere 100 timer i året) Trippel-birken og diverse triatlon konuranser er liksom min gate for tiden for å si det sånn. Blir jo meget seigsterk av dette da, men spenst/bøyelighet/explosivitet er det lite av. Noen forslag til hva en godt voksen fyr som meg kan begynne på ? Mvh Knut Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Skriv inn ditt postnummer her http://www.ntkd.no/introduksjon/ og finn din lokale klubb:) Du får trene gratis et par uker før du må bestemme deg. Variert trening, og du får trent både styrke, kondisjon, kroppskontroll og fleksibilitet. Lenke til kommentar
Gayatri-mantra Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Ikke dumt med den linken MikkelRev kom med der. Etter jeg begynte med kampsport så er jeg blitt mye mer fleksibel, og styrke og kroppskontroll har økt. Så det er til å anbefale. Men kanskje prøve å finne den kamsporten du vil trives best med. Lenke til kommentar
knut71 Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 Tja Har forsøkt å lese litt, men alle artikler blir liksom bare sammenlignet med andre stiler, så det blir litt utvannet når man ikke er ute etter å bli en som skal sloss eller konkurere. Er vel bare til å hoppe i det og prøve litt og se om det røsker litt i kroppen og om man har det gøy. :-) Mvh Knut Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Aikido kan være noe for deg! Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Kanskje BBJ vil være noe for deg, også? Treffer ihvertfall punktene dine på bøyelighet og eksplosivitet, men med untak av spenst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå