Gå til innhold

Test: Samsung E1310


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har faktisk denne telefonen! :w00t:

 

Kjøpte den på Tenkikmagasinet for 399 kr fordi min iPhone hadde tatt kvelden... :/

 

Uansett, det er ikke en veldig bra telefon. Du får det du betaler for! Den fungerer ok til sms og ringing. Resten kan du egentli glemme. Ikke plass til mye bilder/ringetoner osv. Alarmfunkjsonen på den vekker meg fint om morgenen. Men det jeg vil gi telefonen et PLUSS for, er den gode kalkulatoren den har! Den er mye bedre enn det Nokia har på sine!

 

SMS skriving går greit, ordlista ga jeg opp, men var bare ekkel, men vanlig skriving funker. Det jeg vil klage litt på når det gjelder skrivinga, er at æøå kommer HELT sist på knappene, slik at du blir trykkende MANGE ganger før du får opp riktig bokstav (á, â og slikt kommer først).

 

Lydkvaliteten skal jeg også inrømme ikke er spesielt god, i enkelte tilfeller har jeg litt problemer med å høre motparten...

 

Batteritiden er god! Lader den et par ganger i uka, noe som er en vesentlig forskjell fra min gamle iPhone.. ;p Den tåler også ganske mye! Jeg har kastet min ganske ofte, og den er ikke ødelagt enda, bare litt ripete.. ;p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...