The Stig Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Må kutte ned på ansatte, noe som gjør at The Secret World utsettes. Les mer Lenke til kommentar
ckl77 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Leit at de må kutte og muligens utsette. Det er vel forsøkt å skape litt blest rundt The Secret World, så en utsettelse kan umulig være bra. Forøvrig litt spesiell setning? "halvere selskapets lønnskostnader med så mye som 50 prosent." De må vel kutte lønnskostnadene med 50%, eller bare halvere de... Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Selskapet fortsetter etter planen å flytte store deler av staben til Canada, noe som teoretisk sett kan halvere selskapets lønnskostnader med så mye som 50 prosent. Det heter "...sett kan halvere selskapets lønnskostnader" eller "...kan redusere selskapets lønnskostnader med så mye som 50 prosent" Begge deler blir litt i overkant. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Sparke folk og utsette spillet? Jeg hadde mine tvil om TSW før, og det er ikke akkurat blitt bedre nå... Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Det viktigste for meg er at AoC holdes i live og utvikles videre. Det er et spill med masse potensiale! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Blir sikkert billigere drift ved å flytte ut av landet. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 29. september 2009 Forfatter Del Skrevet 29. september 2009 Yupp. For å sitere Dagens Næringsliv: (...) Årsaken er at Canada har svært gunstige betingelser for multimedieselskaper. Provinsregjerinegen i Quebec gir alle selskapene en refusjon på 37,5 prosent av lønnsutgiftene og sammen med et generelt lavere lønnsnivå kan Funcim kutte kostnadene med opp mot 50 prosent ved å flytte ansatte til Canada. Lenke til kommentar
gardemayster Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Funcim eller funcom? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 29. september 2009 Forfatter Del Skrevet 29. september 2009 Selskapet heter Funcom, Funcim er en skrivefeil fra DN sin side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg