miniPax Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Håper det ikke kommer så altfor mange som denne gutten på TG..... http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=4322901 Lenke til kommentar
unwill Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 For en syk verden vi lever i. Bare forestill deg hva som skjer når strømmen går på TG, eller de stenger nettet pga for store anlegg... Blir jo rene blodbad. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Hei! Det er sund både på familien og gutten.... Håper ikkje eg blir så avhengig.. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Det som er litt leit er at det settes i sammenheng med PC/internett. Gutten hadde mest sannsynelig problemer fra før. PC'en/internett var bare trigger-faktoren. Det er utrolig hva som kan få folk til å klikke, men jeg tror at når det skjer er det fordi det har ligget latent, og triggeren kan være en tilfeldighet. Lenke til kommentar
formannen Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Har hatt lyst til brenne noen jeg også... Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Quote: On 2002-01-25 14:28, formannen skrev:Har hatt lyst til brenne noen jeg også...Do or do not, that's the question. Og her sitt eg, med formannen rett til høgre for meg, her i norsktimen. :S _________________ Vegard A. Larsen, xaltra.net og sourcecode.no E-mail: [email protected] [email protected] [ Denne Melding var redigert av: kilogram på 2002-01-25 14:41 ] Lenke til kommentar
Danny Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 ja og han gærningen som klikka helt for et par måneder siden,som sugde i cs så klikka han og stakk en fyr i ryggen med orntlig kniv. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Quote: On 2002-01-25 15:50, Danny skrev:ja og han gærningen som klikka helt for et par måneder siden,som sugde i cs så klikka han og stakk en fyr i ryggen med orntlig kniv. En annen kar fikk jo hjertestans av CS og døde. Sikkert så dårlig at han ble sykt frustrert så snappa det Lenke til kommentar
hmm Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Joda men han kanke ha vært helt i toppform fra før av.. var det ikke slik at han hadde fått i seg amfetamin også. Quote: On 2002-01-25 18:25, Baltazar skrev: Quote: On 2002-01-25 15:50, Danny skrev: ja og han gærningen som klikka helt for et par måneder siden,som sugde i cs så klikka han og stakk en fyr i ryggen med orntlig kniv. En annen kar fikk jo hjertestans av CS og døde. Sikkert så dårlig at han ble sykt frustrert så snappa det Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 en bekjent av meg er og slik som er UTROLIG opphengt av internett. Da mener jeg MYE ! - Men så gale at han ville gjort det denne gutten gjorde er heller tvilsomt... Men men,... drit at slikt skjer uansett :sad: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå