Zonin89 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Plutselig ut av det blå så begynte internett og kjøre modem speed, det tar bokstavelig talt 10-15 min og loade ein side. Det vil si uTorren funka har hatt 200kbps ned og 60kbps ut. Altså bare browsere som er ute og kjører, har prøvd både opera og ekplorer. Har prøvd systemgjennoppretting, men funka ikkje. Har prøvd med to forskjellige kabler og internettkort, har og prøvd og resette router/modemet. Har og prøvd å resete ipconfig'en. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Plutselig ut av det blå så begynte internett og kjøre modem speed, det tar bokstavelig talt 10-15 min og loade ein side. Det vil si uTorren funka har hatt 200kbps ned og 60kbps ut. Altså bare browsere som er ute og kjører, har prøvd både opera og ekplorer. Har prøvd systemgjennoppretting, men funka ikkje. Har prøvd med to forskjellige kabler og internettkort, har og prøvd og resette router/modemet. Har og prøvd å resete ipconfig'en. hvis du skrur av utorrent så kommer det til å bli 10 ganger bedre. iallefall sett begrensning i utorrent på ut hastigheten tuil 35kbps Lenke til kommentar
Zonin89 Skrevet 29. september 2009 Forfatter Del Skrevet 29. september 2009 Har nokk testa det. Bor med to andre dei surfa med vanlig speed. Det samme kan eg gjøre med laptopen (stasjonæren som e problemet). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå