Gavekort Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Private Sub Button2_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles Button2.Click For X = 1 To 5 Sum = Sum + Tall(X) Next X Print(Sum) Hvorfor får jeg feil på Print(Sum)? Jeg har satt Sum som en integer. Lenke til kommentar
VB08U Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Private Sub Button2_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles Button2.Click For X = 1 To 5 Sum = Sum + Tall(X) Next X Print(Sum) Hvorfor får jeg feil på Print(Sum)? Jeg har satt Sum som en integer. Hvis du brukte Dim Sum As Integer kan det hende den er låst, prøv public Sum As Integer Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Jeg har en snikende mistanke om at det ikke lenger er noen funksjon som heter Print. Prøv System.Console.WriteLine istedet. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 Kan sikkert stemme, læreren insisterer at vi skal lære oss .NET framework 1.1. Uansett skal begge rådene prøves ut så snart jeg begynner på skolen og skal tilbake til VB. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Woot? .NET ble ikke bra før versjon 2.0. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 Jeg vet det, blir rent gal over at vi skal programmere i software fra 1998 og versjon 1.1. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Spør læreren om han kan gi et godt svar på hvorfor. .NET 4.0 er på trappene nå. Det er dét dere burde fokusere på... Iallefall 3.5. -C- Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Print() finnes vel ikke i .NET i det hele tatt? Trodde det var gamle VB6.0 jeg... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 Spør læreren om han kan gi et godt svar på hvorfor. .NET 4.0 er på trappene nå. Det er dét dere burde fokusere på... Iallefall 3.5. -C- Helt uforståelig at vi skal sette oss inn i et slik gammelt språk bare fordi han aldri gidder å oppdatere seg. Men ja, jeg skal faktisk spørre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå