Albix Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Oi - mye fint her ... Silhouette er min favoritt. Ville gjerne hatt med ørlitegrann av bakken med slik at armene og foten også kom med. Blir i godt humør av dette ja Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Mye fint her! Trodde først figuren til venstre på Silhouette var en jakke som fløy i lufta - det var det jo ikke! Og for en himmel! Gårsdagens var spesielt bra, synes jeg - den jevne vannoverflaten som går helt til døren, som lener seg utover og har glimrende eksponering, med treet øverst. Får en følelse at det gjerne kunne vært i et albumsleeve på et bra band - kanskje , som jeg hører på akkurat nå... Lenke til kommentar
Gitarklut Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 Her kom det jo masse gode kommentarer =) takk takk og takk til trondster for en introduksjon av pj harvey, hører på det nå, liker det. Kommer bilder fra 14. og 15. iløpet av dagen, har vært litt stress med skole i det siste =) Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Silhouette var, som folk har nevnt tidligere, meget fint! Flotte farger på himmelen. Litt synd at du ikke fikk med hele armer og bein, men jeg liker det forsatt! Ellers så mye bra at jeg må nok begynne å følge med her og. Lenke til kommentar
Gitarklut Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) 14. oktober F/1.4 1/800 iso 100 prøvde meg på et høstportrett av en venninne =) 15. oktober F/1.4 1/200 iso 400 vil ha det litt morsomt med kort, på bildet ser man den kjente pokerhånden "Dead mans hand" Legend holds that Wild Bill Hickok was shot to death during a poker game in Deadwood, South Dakota, and that the hand he held was two pair, black aces and black eights. On that most people agree. The fifth card is not known for certain. Endret 17. oktober 2009 av Gitarklut Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Sagnomsust den hånden der. Jeg vet ikke om det er helt tidsriktig med plastsjetonger akkurat, men det får gå. Pluss i margen for å dra frem denne historien igjen, og fine OOF-sirkler i glasset. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Liker portrettet! Skulle gjerne hatt begge øynene i fokus, men det er pirk. Liker lyset, bakgrunnen og stemningen. Fin pokerhånd, bilde og beskrivelse. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Jeg likte pokerhånden veldig godt. I mine øyne gjorde det ikke noe at alt ikke var helt tidsriktig. Jeg liker bilder som forteller en liten historie. Du fortalte historien og laget et bilde som illusterte det. At kanskje hånden ikke så ut slik jeg ser for meg at Wild Bill så ut sammen med julebrus og plast gjorde det til din pokerhånd og ikke et forsøk på gjenskape øyeblikket i historien. Slik tolket jeg det ihvertfall Lenke til kommentar
Gitarklut Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2009 først og fremst, ikke julebrus og plastkopp men famous grouse på glass skal jo være (litt) autentisk ^^ bommet litt på portrettet med fokusen, men komposisjonen og utrykket var viktigere ^^ takk for gode tilbakemeldinger =) Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Likte silhouettene spesielt godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå