RBW Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Razer putter ny innmat i sin populære spillmus. Les mer Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Min razer mamba tok kvelden igår, kan dette være ett alternativ til ny mus? Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
novastrum Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Liker personlig Microsoft/Razer Habu best. Men det kommer helt ann på personlige preferanser. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Fantastisk bra og forbedre den Når den jeg har nå blir utslitt, blir det nok en oppgradering der ja.b Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Heh, går det an å forbedre en så god mus? Kan gjerne kjøpe ny en, siden min har også blitt nokså "sliten" etter lang bruk. Hadde passest godt med den nye G19 jeg får i hus denne uken... (så havner Lycosa'en i studioet ). Lenke til kommentar
War Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Jeg har en razer som er mange år gammel , "laseren" under eller det røde lyset har dødd, lyser aldri lenger men musken fungerer utmerket. Hva er opplegget? Mistet lyset på et vis? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Jeg har en razer som er mange år gammel , "laseren" under eller det røde lyset har dødd, lyser aldri lenger men musken fungerer utmerket. Hva er opplegget? Mistet lyset på et vis? Har du virkelig hatt rødt lys under tidligere? Ingen av Razer musene jeg noengang har hatt har rødy lys. Lenke til kommentar
War Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Ja, sittet flere ganger å lyst meg selv i øynene Lenke til kommentar
rhym Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Dette er IKKE en forbedring. Den sensoren (brukt i Lachesis og Mamba) har store problemer og de fleste på razerblueprints kjøper derfor den gamle Deathadderen istedet for de nye musene til Razer. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 IKKE kjøp fra Razer.com ! DHL tar 600 kr i behandlingsgebyr og frakta koster ca 300 kr. + moms så blir det ei h*lsikkes dyr mus :S Lenke til kommentar
jøkul ptro Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 hva mener du med stiore problemer rhym? jeg har brukt lachesis i to år nå og har ikke hatt noe problemer med sensoren Lenke til kommentar
Occi Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 rhym, har du noe du kan referere til? Skulle gjerne ha visst litt mer om dette. Om dette er sant kan det jo hende at det kan være smart å gribbe til seg en DeathAdder nå Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Har denne sånn shitty 3dtracking senosr eller er det en sikkelig sensor i denne? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Den har 3G sensor samme som gamle Deathadder noe som er beste sensoren på markedet, overgår laser sensor og optisk. Har testet alt som er av muser. 3G sensoren til Deathadder leser langt bedre enn andre på markedet, så en 3G sensor som appåtil leverer 3500 dpi er ekstremt bra. Roccat Kone med 3500 dpi og lasermus var elendig kontra gamle Deathadder og sine 1800 dpi pga lasersensoren. Sensoren er alfa omega. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Noen som vet når jeg kan kjøpe denne i Norge? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Når er det denna skal komme til Norge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå