Gå til innhold

(Løst) Marvel: Ultimate Alliance 2 - hvordan får jeg tak i Juggernaut (pre-order character)

vikingkylling

Anbefalte innlegg

Hei, jeg forhåndsbestile M:UA2 fra Amazon og fikk en mail med en kode jeg kan bruke for å få Juggernaut som spillbar karakter. Ifølge mailen må jeg gå inn på xbox live marketplace og trykke Redeem Code, men jeg finner det ikke noe sted? Når jeg sjekker M:UA2 der finner jeg en Juggernaut teaser, men det er alt. Jeg prøve også å starte spillet og gå til xbox live den veien, men jeg har bare et sølvmedlemskap og får ikke lov.

Edit: Glem det, fikk det til. :)

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"På andre måter"? "Du har forhåndsbestilt"? Jada, sikkert... :p

Nei, bare kødda. Juggelnautet er ikke inkludert i spillet direkte, men jeg fikk en kode på mail jeg måtte bruke for å åpne ham. Jeg måtte gå inn på xbox live, trykke Home-knappen, bla til venstre og trykke Redeem Code. Der tastet jeg inn koden, og jeg fikk lov til å laste ham ned.

Tror ikke du kan få ham uten å ha forhåndsbestilt ennå, men det er alltids mulig han blir tilgjengelig for andre senere. Vi fikk jo nye folk til det forrige, så hvorfor ikke dette også? ;)

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar

Som sagt har jeg jo fått spillet gjennom forhåndsbestilling, men fra en annen nettbutikk. Og da reklamerte de ikke for ekstra spillbar karakter. Spillet har jeg fått for en liten stund siden men uten mail (i motsetning til Batman-spillet) så jeg antar at jeg ikke får det heller.

Mitt spørsmål måtte heller tolkes som: "Kommer denne karakteren til salgs seinere på XBL?" Jeg håper det, sammen med andre karakterer. Jeg synes at spillet var litt skuffende med tanke på hvor mange karakterer man kan spille ift. eneren. Det mangler mange... og de fleste er låst på begynnelsen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...