krutselno Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Hei! Jeg har en Asus A7J-Roo1h bærbar med et Mobility x1600 skjermkort. Det lå inne noen gamle catalyst drivere da jeg fikk maskinen, men han jeg fikk den av vet ikke hva som har skjedd annet enn at den har begynt å slå seg av.. Så fort jeg installerer en driver til skjermkortet så blir det noen små røde striper rundt omkring i windows. Har prøvd med nye og gamle catalyst drivere, omegadrivere og DNA driver. Jeg kjører alltid drive cleaner i sikkerthetsmodus før jeg installerer nye drivere. Når jeg har standard catalyst driver får jeg vpu recover ganske ofte, men når jeg ikke har det får jeg bare svart skjerm uten at noe annet skjer.. Hvis jeg derimot fjerner alle skjermkort drivere så stopper maskinene aldri..men da går jo alt så tregt, og å spille selv gamle spill går heller dårlig..noen ideer? Endret 29. september 2009 av krutselno Lenke til kommentar
krutselno Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 Nå har jeg også åpnet det som kan åpnes og blåst hele pcn fri for støv så nå burde det ikke være noe problem med det hvertfall, noen forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå