AK47 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Jeg er på utkikk etter god beskyttelse for iPhonen. Og det er mye rart der ute, i alle prisklasser. Biltema har noe skinnlignende greier til under hundrelappen. Det ser ut som et skinnfuteral, men jeg gløttet inn i esken og det er mer et deksel som mobilen pakkes inn i og klappes igjen. Clas Ohlson har et tre varianter. Crystal Case, flippveske og silikonfutteral. Siste ser spennende ut, men duger det? Er det nok? De selger noe som nesten er klin likt blant annet hos spaceworld til 199, men de har ingen info om produktet på deres nettside. PS.no selger noe som heter Griffin Wave, men jeg sjekket video på , og skjermbeskytteren ser ganske primitiv ut. Noen erfaringer eller forslag til god beskyttelse til iphonen? Både for skjerm og ikke minst for å beskytte mer mot knusing om uhellet skulle være ute og mobilen detter i gulvet. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Jeg kan ikke navn på noe av greiene. Men etter egen erfaring; Jeg kjøpte sånn gjennomsiktig plastikk-lignende ting som du klistrer mot skjermen, koster vel 199 på spaceworld elns. 2 dager seinere knuste jeg skjermen min ved at jeg kom borti en bordkant med lomma. En kompis av meg har en skinnlomme til den, han har hatt iphone i 1 år, og har ikke en ripe på skjermen engang. Endret 29. september 2009 av Olaa Lenke til kommentar
bidz Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Jeg hadde en i 1 1/2 år og slengte den rundt meg som bare det, og hadde ingen riper på skjermen heller... Ripefritt glass er knall! Baksiden derimot ble litt oppripet (dette var førstegenerasjon med alu bakdel). Endret 29. september 2009 av bidz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå