Evilfish Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 http://www.dagbladet.no/2009/09/29/nyheter...gighet/8337667/ eller var det bare det helt til de kunne byttes ut med elektronisk dritt Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Nei, det var bare de gamle "skumle" og "farlige" automatene som ble forbudt. Disse nye, er veldig veldig snille automater. Lenke til kommentar
Evilfish Skrevet 29. september 2009 Forfatter Del Skrevet 29. september 2009 jaja... kamp mot spilleavhengihet my ass Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Uff, de kunne heller fått inn noen gode gamle kroneautomater så jeg ble kvitt noen kronestykker. Endret 29. september 2009 av PantZman Lenke til kommentar
M3tt Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Siden de spilleavhengige tydeligvis synes disse automatene er for kjedelige til at de gidder å bruke dem må man kunne si at de virker etter hensikten. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Ja, nå må de jo spille på nett. Hurra for Norge! Kroneautomatene var geniale! Bring them back plz! Lenke til kommentar
HeatSeeKinG Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Tror disse ordene sier nok: Giske Monopol sosialisme Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Har kroneautomat på iPhone, ikke det samme. Kan ikke teipe kronestykkene til et snøre på iPhone. Lenke til kommentar
investor Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Litt offtopic men jeg så Giske på Aker brygge i morges.. han så ut som har rusla hjem fra en fullefest.. hehe gikk helt på skakk og haltet. On topic: Helt ræva staten skal sette ut automater med kjedelige spill... Savner gode gamle automater med helt jævlige odds Endret 6. oktober 2009 av investor Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 De automatene var da ikke skumle? De eldste med kronestykker minner meg om 17. Mai for lenge lenge side Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Uff, de kunne heller fått inn noen gode gamle kroneautomater så jeg ble kvitt noen kronestykker. De der var jo FANTASTISK GØYE! (Jeg snakker av erfaring, og ikke av homofil-trang til å bruke ordet "gøy" i stedet for "fete".) OG man kan umulig sløse vekk mange tusen på dem med mindre de oppgraderer dem til å ha tiere. Kronerulleautomater. Skulle gjerne kjøpt en å ha på "lekerommet". Kunne tjent noen lommepenger på vennene mine også <3 Endret 8. oktober 2009 av Andre1983 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå