Trine79 Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Skal ha ny mobil og vurderer en SonyEricsson. Ville helst ha en Nokia siden jeg har så utrolig dårlig erfaring med SE. Min forrige T65 skal jeg selge pga. av følgende. Når den mister dekning skrur den seg av og på av seg selv og spiller noen grufulle høye lyder før den bipper seg inn på dekning igjen. Har prøvd alt og dette er altså tilsynelatende UMULIG å gjøre noe med. Det andre store problemet er at den blinker da, et grønt lys som blinker konstant...kan jo bli psykopat av mindre. Men dum av skade så vurderer jeg å gi SE en ny sjanse siden jeg må ha epostklient på mobilen og der er SE ikke så verst. Mine to kandidater er T310 og T68i. Kan dere garantere meg at disse ikke har de beskrevne problemer? Ihvertfall ikke det første? Er T68i vesentlig bedre enn T310? Andre tips til en som får utslett av unødige pipelyder som ikke kan modifiseres/fåes bort? Lenke til kommentar
beh Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Jeg hadde gått for en T68i fordi at den har kalender og bluetooth, men den har også dette lyset som du iriterer deg over. T300 / T310 er stort sett samme telefon og forskjellene ligger mest i designet (begge har lyst som kun lyser ved dårlig batteri). Epost klient har jo begge så om du ikke trenger bluetooth, stemmestyring og kalender så er T310 / T300 telefonen for deg. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Først og fremst så er det problemet du beskrev ovenfor ikke akkurat noe pluss når du skal selge mobilen, så jeg tviler du får mer en ett par hundre for mobilen. (Problemet kan nok fikses hvis du leverer inn, men har du ikke garanti spørs det vell om det lønner seg...) Har selv T68i og er meget fornøyd. Kan ikke forstå at det blinkende lyset plager deg noe serlig, men hver har (heldigvis) sin smak... Kan ikke si noe annet en at jeg anbefaler T68i på det sterkeste, om ikke en knallgod fargeskjerm og polifoniske (flerstemte) ringetoner er et must for deg.. Det eneste med T68i nå måtte vell være at mange fjortiser har begynt å få den... Synes T68i er bedre enn T310 også, bare for å få ut min mening... Men det er opptil deg. Andre mobiler du sikkert kunne være interesert i er for eksempel Siemens S55, om du ikke har mye i mot siemens. Kan ikke annet enn å si at det er en bra moil, vi som har litt peiling kan ikke nekte for det... Lykke til uansett En siste ting: vær så snill og velg SonyEricsson før Nokia... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå