LASL Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 På vei hjem fra Oslo fotograferte jeg nonstop, mye av tiden kunne med fordel blitt brukt til lesing av samiske ungdommers opplevelse av å slites mellom norsk og samisk identitet, men fant noen fine motiver midtveis. Velvel, foto er vel bare mer interessant. 25.oktober Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Nydelig løv - ble noe fint og mimrende over det. Soft bilde, med varm hvitbalanse, noe som funker glimrende her. Meget bra! Samme med siste bilde - også noe over dette at man tenker på gamle minner. Pokker - hva er adjektivet jeg ikke kan finne? Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Pokker - hva er adjektivet jeg ikke kan finne? Nostalgisk. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Nostalgisk. Takk. Fine, nostalgiske bilder. Lenke til kommentar
LASL Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Koselig å høre! Her kommer noen flere bilder, noe mer urbant enn hva jeg fanga på togturen. Innspurt i oktoberfesten nå. 27. oktober Et tre med fine farger - denne gang på Gardermoen. Må si jeg egentlig liker å ta typiske høstbilder, med sterke farger og kontraster. 28. oktober To minutter etter jeg hadde gått av flybussen fra Flesland fant jeg det for godt å knipse litt igjen. De som er fra Bergen klarer kanskje å se hvor det er jeg har tatt dette bildet. Endret 29. oktober 2009 av LASL Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 De som er fra Bergen klarer kanskje å se hvor det er jeg har tatt dette bildet. Siden jeg ikke innehar de rette kvalifikasjonene så har jeg ikke peiling. Men det så litt stemningsfullt ut der de satt og leste foran høstbladene. Lenke til kommentar
LASL Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Ser ut som de har det ålreit i hvert fall. Neste bilde preges av hastverk. Kanskje fører det til lastverk, men i hvert fall. Mitt første s/h-bilde i oktoberfesten. Prøver å tvinge meg til å ta bilder hver dag nå, og selv om kanskje ikke kreativiteten er på topp, føler jeg det har en effekt. 29.oktober Endret 30. oktober 2009 av LASL Lenke til kommentar
LASL Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Nest siste bilde i oktoberfesten; 30.oktober Endret 30. oktober 2009 av LASL Lenke til kommentar
Laze Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Flotte farger på landskapsbildet 25.oktober; det må ha vært en slående utsikt "live"! (med mindre fargene ble slik i etterbehandling da ) Lenke til kommentar
LASL Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2009 Takk for det jeg må nok innrømme at fargene ble forsterket noe i lightroom. Det var hakket mer kjedelig i virkeligheten - men jeg syns likevel motivet hadde noe som måtte fanges, noe ensomt og forlatt ved seg. Lenke til kommentar
arela Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Det var flott, og det hender vi må "pynte" på guds verk. Lenke til kommentar
LASL Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2009 Sant, bare man ikke går helt vill med spakene. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Ser ut som trærne strekker seg mot himmelen i fortvilelse (over å ha mistet bladverket?). Ganske livaktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå