lokosjoko Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Nivå: Kandidat Utstyr: Canon 40D m/EF 50mm f/1.4 Blir spennende å se om jeg klarer å følge opp 4 bilder i uka... det blir isåfall mer og oftere fotografering enn jeg har klart noen gang tidligere.. Lenke til kommentar
lokosjoko Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 Da er første bilde klart, og i høstens tegn ble det stearinlys som tema i dag... måtte stativ til også for å få bildet skarpt. 1/8 sec, f/3,2, ISO 500, og 50mm.... Lenke til kommentar
Thum Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Her har du fått til et bilde fullt av stemning! Fine, avstemte farger og et bra utsnitt. Det formelig oser av sein høstkveld med et deilig glass rødvin. Godt jobbet Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Herlige farger, og liker virkelig den mørke, difuse bakgrunnen. Jeg hadde nok likt bildet ennå mer hvis du hadde beskåret bordkanten slik at den ikke kom med. Gleder meg til fortsettelsen! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Akkurat passe eksponert, slik at den gylne gløden kommer frem. Komposisjonen sitter også. Lenke til kommentar
lokosjoko Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) 3. Oktober Satt hele dagen på kafé, dagens bilde ble av utsikten... Endret 4. oktober 2009 av lokosjoko Lenke til kommentar
lokosjoko Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 4. oktober Søndagens bilde har jeg kalt "Opplett". Som innflytter til Bergen har jeg lært at dette utrykket ikke betyr at det har sluttet å regne, men at det er en liten pause mellom bygene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå