hokuspokus111 Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Du trenger ikke 8gb, det er overkill! Siden du har fått noen kroner til kan du gå for dette skjermkortet. Det er minst dobbelt så bra som alle andre kort nevnt her. https://prisguiden.no/product.php?p...2&cat_id=30 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg kommer til å jobbe med store dokumenter i adobe photoshop, på et par gb.. Trenger jo litt ram da..?? Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 jaja, du bestemmer, men jeg mener 8gb er overkill i forhold til resten av systemet. Men du burde virkelig vurdere å bytte skjermkortet til det jeg linket til. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 Må tenkte litt og, for kan bare ha en ting.. jeg kan jo la det være nå, og bytte etterhvert..? jeg tror faktsik ejg har et trådløst nettverkskort liggende, så jeg kan fjerne det fra listen da koster pc'en 3400. og jeg får råd til frakt innenfor budsjettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå