ET! Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 17.oktober var glimrende utført! (merker at jeg ikke har fått med meg alle trådene for tiden) Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 24. og 25. oktober ser ut til å være to sider av samme sak. Den noe tvilsomme ledningsføringen er nesten hysterisk, og jeg tar meg selv i å levendegjøre det vinduet som en sliten kyborg med aner fra Gufseplassen i Tåkedalen. Med litt velvilje kan den andre veggen også gå for en eldre bror med flisete pannelugg. Dette forfallet har en iboende estetikk som taler for at Tom burde skånes. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 27 Oktober Natt på parkeringsplassen. ISO 200 1/13 sek. f/1.8 Det bobler ikke akkurat med inspirasjon. Måtte tvinge meg opp fra soffan og ut på parkeringsplassen. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 28 Oktober Tåke ISO 200 1/1.3 sek. f/6.3 Lenke til kommentar
Maranello Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Tåke er herlige greier! Bra dybdefølelse, eventyraktig Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Det er det. Skikkelig myke konturer. Må si jeg har problemer med å se om det er strømninger i vannet til venstre, eller om det er et tynt islag. Holder kanskje en knapp på det siste, siden det blir såpass klare speilinger fra trærne. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 23. oktober falt i smak ja. Savner båtlivet og sommern med en gang. 23. oktober var nydelig! Helgelandskysten kan være magisk. Kan? Den er det alltid Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 Det er riktig stoners. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Takk for fin fest - mange höjdare - 17. og 23. er jo rett opp på veggen, og 5. var også veldig snasen. Du har et godt øye for motiver! Fin fest - igjen - liker å følge festene dine. Håper vi også får slått følge i april! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 Takker for det! Jeg blir sikkert å regne med i April også. Gleder meg allerede! Her et par etterpåslengere! 30 Oktober Fargerom ISO 400 1/50 sek. f/2.2 31 Oktober Uten tittel ISO 100 1/50 sek. f/2.8 Med det takker jeg for denne festen, og takk til alle som fulgte med i tråden. Jeg må innrømme at jeg ikke har fulgt veldig med på de andres tråder. Dette beklager jeg, men jeg har ikke hatt tid. Skal gå gjennom alles tråder i etterkant! Promise! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Det var et unikt fargerom Takk for en fin fest. Vi sees i april. Tom Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Åhåhå - fint fargerom. Tviler ellers på at spannet i midten er i faresonen for å velte; etter hva jeg kan se har det nemlig en glimrende hvitbalanse.. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Det ante meg at du ikke var helt ferdig. Fargerom er ganske vittig. Det siste bildet var både et godt foto, og en fin måte å avslutte på. Det lengtende blikket mot neste fest... Takk for denne gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå