Kenny000 Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Jeg har en mouseman dual optical. Nåe jeg spiller, hender det at musen kobler seg ut. Lyset under slukker og musen reagerer ikke!Det hjelper å koble den ut og så koble den tilbake. Jeg bruker USB'en. Hoverdkortet mitt er et MSI K7T 266-Pro. Har Via 4in1 drivere.... Hva er galt!? Lenke til kommentar
CdBuRnR Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Hmm hørtes merkelig ut .. har en maskin hjemme med samme hk og usb mus , funker utmerket. Sjekk i enhetsbehandling om usb kontrolleren deler irq med noen andre kort .. kan hjelpe å kanskje fjerne disse ? Prøv å ta ut alle pci kort , og kun la skjermkortet være igjen og prøv å spille og se om feilen enda oppstår , har vært ute for det faktisk. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 25. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2002 Jeg har bare et nettverkskort! Jeg lurte på om det har mye å si om jeg setter musen på PS2 inngagen. Vil jeg merke forskjell i ytelse? Jeg merker forresten at det ikke gjelder bare når jeg spiller. Det skjer i windows også! _________________ - Oh my God, they killed Kenny!!!! - YOU BASTARDS !!!! [ Denne Melding var redigert av: Kenny000 på 2002-01-25 12:06 ] Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Du blir antageligvis (og forhåpentligvis) å merke forskjell om du prøver PS/2... Negativt, sådan... Men det er mer stabilt enn USB, dersom du har mye stæsj i PC'en. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 25. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2002 Jeg kan ikke si jeg har mye i maskinen: AMD XP 1700+ MSI GeForce3 Nettverkskort IBM 40 GB HDD 7200rpm 2x80mm Enermax vifter 1x 120mm Enermax Volacno 7 TT CPU ribbe MSI K7t 266Pro Chieftec midi kabinett 340watt Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 sjekk den på en annen maskin, er den like dårlig der, så få byttet den! Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Har du byttet batterie i musa? Når den mister kontakaten prøv å dra ut usb kabelen å putt den inn igjend. Det funker på min trådløse mus :smile: /Cyrus Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 25. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2002 Quote: On 2002-01-25 13:17, Cyrus skrev:Har du byttet batterie i musa?Når den mister kontakaten prøv å dra ut usb kabelen å putt den inn igjend.Det funker på min trådløse mus :smile:/Cyrus Min mus er ikke trådløs... Jeg vet at jeg kan ta den ut og inn igjen. Men det er litt kjipt nåe dette skjer mitt under angrep i RTCW... :smile: Lenke til kommentar
vandrewal Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 har akkurat samme mus som deg, en Logitech MouseMan Dual Optical, og har hatt akkurat samme problem. Jeg har forøvrig alltid brukt ps2-porten. Det hjalp å bare jiggle litt på kontakten, og trykke den så langt inn som den går, har ikke hatt samme problemet siden. Har ikke msi-hovedkort heller, men et Abit KR7A-RAID. Var faktisk litt lettet da jeg leste at flere enn meg hadde problem med denne musa, da er det i hvertfall ikke selve kontakten på hovedkortet det er noe galt med. Får jeg samme problemet igjen kommer jeg til å bytte til en annen mus, det burde du også gjøre. Lenke til kommentar
hmm Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Hei, har MSI K7T266 Pro og Logitech dual optical jeg også med akkurat samme problemet (det vil si.. jeg hadde samme problemet) dette pleier å være et problem på mange hovedkort, du kan enten bruke ps2 inngangen (merker ikke forskjell fra usb til ps2) eller du kan ta å flashe biosen din på hovedkortet så skulle dette problemet være borte :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå