Troxx Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Jeg kjøpte en SciPhone (muligens en kolne av en klone), dual sim og dual standby.. Den ga en klikkelyd ganske ofte, og var ikke noe særlig brukervennlig. Det er likevel artig å få touchscreen, stor skjerm, full støtte for 2 simkort (likte den delen:), 2GB minne, liknet iphone for 450kr ... men batteriene er ubrukelige, ikke standard usb, ... så i praksis ble telefonen ubrukelig etter 2 mnd. Ser det finnes telefoner med standard nokiabatterier og "knapper" + touch, og dual sim. Som f,eks denne: http://dealextreme.com/details.dx/sku.26066 til 363kr Så det jeg vil ha er en telefon som fikser 2 simkort 100% (som den jeg har) og har lang standbytid, standard batterier, og kan brukes til nettsider (ikke nødvendigvis wifi, eller 3g).. noen tips? Lenke til kommentar
program Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Og heller kjøpe ny telefon hver andre måned for 400,-? Beklager, men jeg kan ikke si at jeg ser logikken din. Lenke til kommentar
Troxx Skrevet 28. september 2009 Forfatter Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Jeg vil heller prøve noen nye telefoner enn å kjøpe noe halvveis dualsim som jeg har sett blandt de kjente aktørene. Den jeg har er helt grei mht til dette. Mottar samtaler på begge nr, ringer eller sender sms fra valgfritt nr (ingen venting på skifte). Jeg sender lite sms, og ringer lite. Gps og kamera er ikke noe jeg bruker i en tlf, men alle har jo kamera (om enn noe varierende kvalitet). Jeg er ikke mye på nett med telefonen heller, men liker internett på tlf når jeg er i langtvekkistan. Vurderer OneCall .. så kan jeg slippe telefonregning helt. Endret 29. september 2009 av datating Fjernet kommentar til slettet innlegg. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Hold en saklig, høflig tone på forumet. Å slenge ut negative kommentarer hører ikke hjemme her på diskusjon. Dette innlegget skal ikke kommenteres, reaksjoner tas på PM. Lenke til kommentar
program Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Det er jo bare å prøve, ingen av dem koster særlig mye. Regner med at du finner ganske mange hvis du søker litt på Ebay. Endret 29. september 2009 av program Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Ser det finnes telefoner med standard nokiabatterier og "knapper" + touch, og dual sim. Som f,eks denne:http://dealextreme.com/details.dx/sku.26066 til 363kr Den der så veldig bra ut, bestiller du den, bestiller jeg også =) Si ifra om du gjør det! Edit: Jeg bestilte den!! NÅ! xD :!: Forresten følger den med 256mb... Kan jeg kjøpe 1gb og sette inn? eller hva er max grensen på minne? Endret 5. oktober 2009 av Fight4Lov3 Lenke til kommentar
Troxx Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Tipper max ekstra minne er 8GB, vet ikke helt hvorfor siden 2GB grensen og "4 eller 8"GB grensene er begrunnet forskjellig. Jeg skal drasse rundt på 2 SE telefoner en stund til, så får jeg kanskje høre hva du fikk for 350kr :-) (inkl. porto Et viktig punkt for min del er at det ser ut til å være et "ordentlig" batteri i telefonen, mange "kinatelefoner" kommer med et "superlett" batteri eller to som ikke passer i noen andre telefoner og varer 1 dag. Det er vanskelig (for meg?) å finne litt pålitelige reviews av disse telefonene. Det er dessverre sant at det er mye søppel på markedet. På den annen side kan jeg ikke finne "full-dual" telefoner andre steder og i hvertfall ikke till 350kr. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Tipper max ekstra minne er 8GB, vet ikke helt hvorfor siden 2GB grensen og "4 eller 8"GB grensene er begrunnet forskjellig. Jeg skal drasse rundt på 2 SE telefoner en stund til, så får jeg kanskje høre hva du fikk for 350kr :-) (inkl. porto Et viktig punkt for min del er at det ser ut til å være et "ordentlig" batteri i telefonen, mange "kinatelefoner" kommer med et "superlett" batteri eller to som ikke passer i noen andre telefoner og varer 1 dag. Det er vanskelig (for meg?) å finne litt pålitelige reviews av disse telefonene. Det er dessverre sant at det er mye søppel på markedet. På den annen side kan jeg ikke finne "full-dual" telefoner andre steder og i hvertfall ikke till 350kr. Skjønner, du er helt sikkert på at 2 gb passer inn i mobilen? =) Og vet du ca hvor lang tid det tar før jeg får den i posten? Det sto ordredato: 10/10-09, sier det noe om når de skal sende den? Første gang jeg bestiller fra denne nettsiden, så er litt nysgjerrig =P Når jeg får den skal jeg vurdere den også skal du få høre hvordan kinamerken var Lenke til kommentar
Troxx Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 Leste akkurat at 2GB var max. Her er noen tilbakemeldinger... en nettide.. :-) Ikke java. (ikke noe problem for meg) Ikke programvare for pc.. (litt leit, men ikke noe stort problem) Ikke internett (veldig leit, pleier å sjekke et par nettsider ute på tur.) Tror også at sms touch tastaturet er passe ubrukelig, av erfaring med min såkalte SciPhone i68+. GPRS må aktiveres (manuelt?) for mms sending. (jeg sender svært lite mms, under 1 pr mnd i snitt). Har opplevd dealextreme som en grei butikk å handle fra, tar gjerne 14 dager eller mer før tingene kommer dersom de har varene på lager. Toll har ikke vært aktuelt, selv om en av tingene (800kr) ble stoppet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå