fuzion Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Hei! Skulle gjerne ha hentet fram litt informasjon fra en webside ved hjelp av php, men jeg skal kun ha en linje av innholdet på siden: Slik står det på firstmiles sine sider (html); <td class="hovedinnhold"> <strong>Det er registrert 21 interessenter på din sentral</strong><p>Vi iverksetter utbygging der det er flere enn 20 interessenter som bekrefter bestilling. Vi tar automatisk kontakt med alle interessenter for å bekrefte bestilling når vi har avklart om det er plass til vårt tekniske utstyr i sentralen, og når vi vet hvor fort vi kan få knyttet den til vårt stamnett.<br><br></p><strong><p>Ingen info om utbyggning tilgjengelig </strong></p>Tilgjengelige tjenester for din linjelengde hvis/når sentralen er bygget ut er:<p><UL </td>> Kan jeg hente fram BARE dette?? HJELP HJELP HJELP!! Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Jeg tror jeg svarte på noe som lignet her. Det du vil gjøre er å åpne den htmlfilen og så søke deg frem til det du vil ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå