Gå til innhold

Hjelp til gamer pc. ca 13500.-

Anbefalte innlegg

Hei.

Har en nevø som skal kjøpe seg en stasjonær gamer pc. Skal brukes til hovedsaklig spilling, og han trenger alt. Han har ingen ting fra før. Han ønsker også ferdig bygget pc.

Prisen må være maks 13500.- Han har ikke mer, så ikke kom med forslag som er over den summen.

Håper noen kan komme med noen gode råd.

Hilsen

Leif Ivar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

om du virkelig skal ha en gamer pc til 13k så vent 1 måned.

Jeg skal ikke bruke så mye men jeg ser ut til å måtte vente en måned.

Ikke har en jævla butikk hovedkortet jeg vil ha (p5q pro) ei heller har de noe av den nye 5xxx seriern skjerm kort. Og selv om det skulle komme ut i denne måneden så venter jeg litt til det blir litt klarere om prisen lander rett i overkant eller underkant av 3k. Og selv om du ikke går for et 5 serie kort( noe som ville være rart IMHO siden du bruker så mye peng og vil ikke ha en 2nd rate pc før nytt år) så kan man jo gjette at prisene på andre kort vil droppe litt.

man er liksom helt på grensa nå med de nye kortene. om du går for 5870 eller litt rimeligere 5850 så ville det i allefall stå mer i stil med det faktum at du skal sitte med en 13ks gamer pc

Lenke til kommentar

Du trenger ikke vente en måned med å kjøpe en gamer maskin til 13500.- De nye skjermkortene fra ATI (5xxx serien) har fått en bekreftet dato til 05.10.09 i nettbutikkene. De nye sokkel 1156 hovedkortene og nye CPUer i5 er til salgs, og midt i blinken for en maskin i den prisklassen.

Her er et forslag til omkring 13500.-

https://prisguiden.no/vis_handlevog...aggon_id=100770.

Pakken inkluderer alt uten frakt og montering. Frakt tilsvarer ca 99kr (dustinhome.no). Dustinhome.no har blant annet vist en fantastisk bra kundebehandling og kan helt sikkert montere varene for en rimelig sum.

Endret av itspersonal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...