bjorns_1 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Hvet ikke om dette er rett plass og poste. men skulle berre skryte litt av kundeservicen til dell, Hadde problem med min xps m1730 det var noe galt med strømforsyning og hvedkort... Sendte mail til kundeservice, fikk svar noen timer etterpå. Dem ba meg kjøre noen tester og sende dem resultatet. Det gjorde jeg, fikk svar igjenn torsdag morgen at det kunne vær hovedkort eller strømforsyningen som var gåen, men vist jeg ønsket kunne dem sende en tekninker og fikse problemet for kr 345, eller jeg kunne sende inn pc`en men det kunne ta 4 uker. ( Min onsite support avtale var utgått for ca 6 månder siden) Jeg skrev at jeg vill dem skulle fikse det. Fredag morning ringer dem fra Infocare og er på vei for å fikse. Teknikeren kom og byttet hovedkort og jeg fikk ny strømforsyning! Alt fungerte bra Må si jeg er veldig imponert av kjapp og billig kundeservice! Masse ros til DELL! Endret 28. september 2009 av bjorns_1 Lenke til kommentar
War Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Bra de er flinke da, du har tross alt betalt for denne tjenesten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå