aldoen Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Hei, Jeg har fått litt klor på min svarte joggebukse og nå er det oransje prikker etter sprut på buksa.. Hva kan jeg gjøre med det?!! Takk ! Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Det er dessverre ingenting å gjøre. Eneste er å evt farge buksen på nytt .... Lenke til kommentar
frevild Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Bad hele buksen i klorin så blir den ensfarget igjen. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Jeg har også en sort bukse jeg sølte litt klorin på, bruker å tegne over de små prikkene med en sprittusj før jeg går ut ^^ Lenke til kommentar
aldoen Skrevet 28. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Bad hele buksen i klorin så blir den ensfarget igjen. blir den ikke da helt oransje? Endret 28. september 2009 av aldoen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Bad hele buksen i klorin så blir den ensfarget igjen. blir den ikke da helt oransje? Oransje bukse > Svart bukse med oransje flekker Lenke til kommentar
Wohooo Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Gjør det så mye? Brukes vell bare til trening uansett...? Lenke til kommentar
B25S Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Gjør det så mye? Brukes vell bare til trening uansett...? Det håper jeg óg. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 En joggebukse? Kjøp ny? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå