Gå til innhold

Oktoberfest 2009 - olopolo - Nikkor 50mm f/1.8

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm. Et bilde av et helt annet format enn de foregående. 3. oktober er et rent kunstverk. Og jeg spøker ikke.

Ganske enig der, men samtidig så har alle 3 bildene så langt vært snapshots. Målet er å få til noe jeg er fornøyd med hver dag, men jeg har ikke klart det enda.

Liker gitarbildet - fine highlights og hard støy. :)

Noe av støyen er lagt inn med vilje, ville ha det sånn. Takk for tilbakemelding

03. Oktober

Fint komponert, det ble kunst utav det der....

Konstruktiv tilbakemelding er alltid best. Takk ;)

3. oktober var veldig flott, ja. Gitaren har til og med et lite stjerne-lys.

Var heldig med den stjerna. Stod i et helt mørkt rom og lyste opp detaljer på gitaren med lommelykt ;)

K

Lenke til kommentar

Takk igjen, for fine kommentarer. Tar Les Paul utfrodringen, skal se hva jeg får til ;)

Rubix'en kan man gjøre mye artig med : D

Som flere andre har nevnt så er det mye bra så langt. Skal prøve å få kommentert litt mer, mange som fortjener mer tilbakemelding.

K

Lenke til kommentar

Hehe, 3. Oktober er rock. Kurvede former, lysende stjerner og masse dritt i skyggene.. Fikk meg i godt humør ihvertfall :) Hva er en fest uten rock?

Skulle si at det første minnet meg om et av mange bra bilder av en japansk fotograf ved navn Shomei Tomatsu, men jeg skal heller se om jeg finner det så det gir noe mening utover tomt babbel.

Gleder meg til å følge med videre!

Lenke til kommentar
Hehe, 3. Oktober er rock. Kurvede former, lysende stjerner og masse dritt i skyggene.. Fikk meg i godt humør ihvertfall :) Hva er en fest uten rock?

Skulle si at det første minnet meg om et av mange bra bilder av en japansk fotograf ved navn Shomei Tomatsu, men jeg skal heller se om jeg finner det så det gir noe mening utover tomt babbel.

Gleder meg til å følge med videre!

Hva er et liv uten rock?

Tok en titt på selveste Tomatsu, skulle gjerne likt å se om du fant det bildet du snakket om.

Som flere andre alt har nevnt så står gitarbildet frem i en egen klasse. Jeg har sett mange slike gitarbilder med selektiv fokus, men dette var virkelig bra. Etterbehandlingen med støy mv. passer motivet.

Gracias ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...