olopolo Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Bruker: olopolo Deltakernivå: Pingle Utstyr: Nikon D80, Nikkor 50mm f/1.8 Tillegsutfordring: Konvertere til s/h Endret 5. oktober 2009 av olopolo Lenke til kommentar
olopolo Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 01. Oktober exif: f/1.8 ISO 400 1/20 Lenke til kommentar
olopolo Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 02. Oktober exif: f/2.8 ISO 200 1/500 Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Ser du er flink til å bruke lyset til din fordel. Begge bildene har fått fint lys. Liker linjene, og hvordan hjulet akkurat passer inn i det første bildet. Lenke til kommentar
olopolo Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 Takk for fin tilbakemelding Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Enig med Carmelita her. Det er lyset som fremhever bildene. Lenke til kommentar
olopolo Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 03. Oktober exif: f/5.0 ISO 100 3/1 Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Hmm. Et bilde av et helt annet format enn de foregående. 3. oktober er et rent kunstverk. Og jeg spøker ikke. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Liker gitarbildet - fine highlights og hard støy. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) 03. Oktober Fint komponert, det ble kunst utav det der.... Endret 4. oktober 2009 av RandiA Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 3. oktober var veldig flott, ja. Gitaren har til og med et lite stjerne-lys. Lenke til kommentar
olopolo Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 Hmm. Et bilde av et helt annet format enn de foregående. 3. oktober er et rent kunstverk. Og jeg spøker ikke. Ganske enig der, men samtidig så har alle 3 bildene så langt vært snapshots. Målet er å få til noe jeg er fornøyd med hver dag, men jeg har ikke klart det enda. Liker gitarbildet - fine highlights og hard støy. Noe av støyen er lagt inn med vilje, ville ha det sånn. Takk for tilbakemelding 03. Oktober Fint komponert, det ble kunst utav det der.... Konstruktiv tilbakemelding er alltid best. Takk 3. oktober var veldig flott, ja. Gitaren har til og med et lite stjerne-lys. Var heldig med den stjerna. Stod i et helt mørkt rom og lyste opp detaljer på gitaren med lommelykt K Lenke til kommentar
olopolo Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 04. Oktober exif: f/3.5 ISO 200 1/100 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Fortsetter med kunsten, ser jeg...stilig RandiA Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Morsomt. Her skulle atoftemo ha vært. Lenke til kommentar
arela Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Meget bra start på oktoberfesten. Mere Les Paul! Lenke til kommentar
olopolo Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 Takk igjen, for fine kommentarer. Tar Les Paul utfrodringen, skal se hva jeg får til Rubix'en kan man gjøre mye artig med : D Som flere andre har nevnt så er det mye bra så langt. Skal prøve å få kommentert litt mer, mange som fortjener mer tilbakemelding. K Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Hehe, 3. Oktober er rock. Kurvede former, lysende stjerner og masse dritt i skyggene.. Fikk meg i godt humør ihvertfall Hva er en fest uten rock? Skulle si at det første minnet meg om et av mange bra bilder av en japansk fotograf ved navn Shomei Tomatsu, men jeg skal heller se om jeg finner det så det gir noe mening utover tomt babbel. Gleder meg til å følge med videre! Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Som flere andre alt har nevnt så står gitarbildet frem i en egen klasse. Jeg har sett mange slike gitarbilder med selektiv fokus, men dette var virkelig bra. Etterbehandlingen med støy mv. passer motivet. Lenke til kommentar
olopolo Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Hehe, 3. Oktober er rock. Kurvede former, lysende stjerner og masse dritt i skyggene.. Fikk meg i godt humør ihvertfall Hva er en fest uten rock? Skulle si at det første minnet meg om et av mange bra bilder av en japansk fotograf ved navn Shomei Tomatsu, men jeg skal heller se om jeg finner det så det gir noe mening utover tomt babbel. Gleder meg til å følge med videre! Hva er et liv uten rock? Tok en titt på selveste Tomatsu, skulle gjerne likt å se om du fant det bildet du snakket om. Som flere andre alt har nevnt så står gitarbildet frem i en egen klasse. Jeg har sett mange slike gitarbilder med selektiv fokus, men dette var virkelig bra. Etterbehandlingen med støy mv. passer motivet. Gracias Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå