Magnolian Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Synes det er endel merkelige ting som skjer med pcen , eller så er jeg bare i overkant på vakt . Jeg bruker W7 RC enda. Hvorfor er det så mange file missing ? Eller hva med O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{6EBD31D2-1645-4C52-879E-DA5F52991D76}: NameServer = 193.213.112.4 130.67.15.198 ? Sjekket opp og det er online.no det kommer fra Her er hvertfall min hijackthis logg : Endret 28. september 2009 av Magnolian Lenke til kommentar
norbat Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Loggen viser ingen tegn på malware. Disse 'file missing' er vanlig å få i en hjt-logg som kjører på et 64bits os og er ikke noe å bekymre seg for. Du sier ikke så mye om hva det merkelige er, men jeg vil tro at en RC-versjon kan ha div. barnesykdommer som kan gi utslag? Lenke til kommentar
Magnolian Skrevet 28. september 2009 Forfatter Del Skrevet 28. september 2009 Okey . Når jeg sier merkelig så var det først og fremst Opera 10 som ble merkbart tregere etter en stund med bruk, plutselige feilmeldinger eller at nettleseren avsluttet seg selv . Tenkte det hadde noe med malware. Ble nødt til å emigrere over til Firefox, som funker veldig bra nå. Men som du sier , W7RC er nok ikke perfekt. så det er nok grunnen Takk for at du tok deg tid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå