_pace_ Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Jeg har kjøpt en blueray spiller, og Cyberlink Powerdvd v8 (med blue ray support). Jeg har updated spillern, men kommer ikke lenger på blueray menyene mine(jeg har prøvd to blueray filmer jeg har) at jeg ser feks Warner Home Video, og så kommer jeg ikke fram til menyen da det bare stopper med det bildet. Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Cyberlink Powerdvd v8. Er det avspillingsprogrammet du bruker? Lenke til kommentar
_pace_ Skrevet 28. september 2009 Forfatter Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Tror det er et avspillingsprogram som du sier. Jeg bare åpner CP, trykker på den iconen lengst nederst til venstre, velger f: Blade Runner. Også spillern, men stopper senere. Endret 28. september 2009 av 7pace7 Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Kan det være noe tull med HDCP? Det eneste jeg kommer på nå sent på kvelden..... Lenke til kommentar
_pace_ Skrevet 28. september 2009 Forfatter Del Skrevet 28. september 2009 (endret) "HDCP"? Powerdvd'en ? Er det et annet program jeg kan prøve kanskje? Shareware? Endret 28. september 2009 av 7pace7 Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 HDCP eller "High-bandwidth Digital Content Protection" Ikke noen ekspert på området, men tror det er slik at skjermen og skjermkortet må støtte dette. Vist ikke vil jeg tro at avspilleren stopper bildet for å hindre piratkopiering. Lenke til kommentar
_pace_ Skrevet 29. september 2009 Forfatter Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Hm. Jeg får ringe datakjeden igjen. Endret 29. september 2009 av 7pace7 Lenke til kommentar
_pace_ Skrevet 29. september 2009 Forfatter Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Nope. Sjermkortet mitt og sjermen støttet HDCP. Måtte ned med spillern og programvaren. Noen flere clues? Endret 29. september 2009 av 7pace7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå