Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sliter veldig nå

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Som en del andre så sliter jeg skikkelig nå, samboeren valgte å forlate meg etter 5,5 år, jeg kan ikke si at jeg ikke forstår henne for det gjør jeg delvis. Skal gjøre en lang historie kort, forholdet har vert opp å ned en stund, men for noen mnd siden snakket vi ut om ting, å jeg kom frem til at jeg ville forandre meg litt til fordel for oss begge, det dreide seg om småting uenigheter i det daglige, men så har jo jeg en tendens til å vere litt sjalu å det har nok slitt litt, men uansett så forbedret jeg de tingene som hun så på som vanskelig å bare etter et par mnd synest hun ting var blitt 10x bedre. Vi reiste 2 uker til tyrkia å det var helt topp samme sier hun. å ting har vert bra etter den turen også, en stor del av det som var problemet mitt er at jeg en del ganger lagde scener i fylla dog bare etter å ha drukket sprit å det var det som skjedde helgen for 1,5 uke siden. Har snakket med henne om dette, sagt jeg skal gjøre alt bli avhold gå i terapi hva som helst, men hun sier det blir for vanskelig. Orker ikke skrive alt som ble sagt men problemet er i bunn å grunn at jeg har veldig sterke følelser for henne som ikke er like sterke fra hennes side. jaja vet det er klassisk men det er pga mine feil at det er blitt sånn er så ufattelig bittert, sier ikke at hun er en enkel person heller men ser på henne som en fantastisk person nokså pen er hun også. Er bare helt tom nå, har grått i timesvis er ikke mer igjen nå. Er bare så livredd for å bli aleine/ensom. Har ikke vanskelig for å treffe damer men det er hun jeg vil ha. Nå er det slik at hun bor her enda, hun skal flytte inn til byn siden hun studerer det å jeg blir boende her, det kinkie er at vi leier hos broren hennes som jeg kjenner fra før jeg traff henne. Huff dette er den vondeste følesen ever. Men vet bare ikke hva jeg skal gjøre, har lagt meg flat men det nyttet ikke. Jeg tenker bare: Håper hun får et lykkelig liv, tårene triller. Jeg var i et forhold som varte i 5 år før jeg traff henne det røk men var mye lettere å takle da vi var yngre bodde ikke sammen osv. Men dette bare ødelegger meg, elsker henne virkelig å ønsker ikke at hun skal bli for at jeg skal ha det bra, men kunne hun ikke bare følt det slik som meg ønsketenkning. Det skulle bare vert et mareritt, vekk meg!! Nei vet det går bra til slutt men det blir vondt å j.....

Er ikke lettere at hun sover her og sånn men akkurat det takler jeg greit vet hvor landet ligger osv å vil ikke gjøre det vanskelig for henne, hun sier hun er redd for å vere alene men nå har hun nå tatt det valget. Jaja hva mer skal jeg si veldig trist men kan ikke gjøre stort mer nå, håper vi kan vere venner når ting roer seg. Sånn rent praktisk så er jeg 28 å hun 23 traff henne da hun ble 18 så at hun kan ha vokst i annen retning en meg er ikke umulig. men nå orker jeg ikke å skrive mer.. Vet det florerer av lignende innlegg men dette er en bra side så jeg kunne ikke la vere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Føler med deg. Vet hvor jævlig det er..

Viktigste du må gjøre er å innse at det finnes flere fisker i havet. Eksdama di er ikke den eneste for deg i livet. Du må innse at du kan finne en jente som er minst like bra. Det er ikke noe som heter den utvalgte sjelvennen. Det er ingen som er ment for hverandre. Det finnes jenter som du kan utvikle minst like godt kjemi med og utvikle forholdet til å bli like bra. Jeg kan forstå at dette er vanskelig å innse i begynnelsen nå(siden dere har vært sammen lenge).

Lenke til kommentar

Det er absolutt ikke en lett situasjon du er i, men jeg kan forsikre deg om at du er ikke alene om den situasjonen, og at jeg er 110% sikker på at det kommer til å bedre seg etter hvert. :)

Fikk selv oppleve et brudd etter et forhold på 3 år, og det sitter godt i kroppen en god stund etterpå.

Det eneste jeg kan råde deg til annet enn å ta tiden til hjelp (Ja, det stemmer faktisk. Tiden leger alle sår) er å holde deg selv i aktivitet. Aldri bli sittende inne og synes synd på deg selv, for det vil bare sende deg i motsatt retning av dit du vil.

Finn på ting med venner, bedriv en hobby, begynn å tren, gjør alt du kan for å aldri sitte stille.

Da vil du også få brukt opp en del energi, noe som vil hjelpe litt på søvnproblemene du helt sikkert har.

Det kan også være smart å ta en pause fra hverandre når hun har flyttet ut. Det er større sjangser for at dere kan klare å være venner etterpå hvis dere har fått tid fra hverandre, og fått tid til å komme over hverandre.

Lykke til! Det er vondt nå, men jeg skal garantere deg at ting vil gå bedre, og en ny dag kommer du til å møte ei anna jente som tar pusten fra deg :)

Lenke til kommentar

Ja det er jo ting jeg egentlig vet, men så er det slike ting som at hun sier nå at hun er forvirret pga at følelsene ikke er helt slik de burde vert, det har jo mye med hvordan jeg har vert.

Blir vanskelig uansett dette her, vil bare ha muligeten til å vise at kan endre den lage scener på fylla biten som har ødelagt så mye også, hadde vert lettere å takle dette om hun da etter en tid å bedring var like forvirret å ville flytte å få tid for seg selv. Hadde hun bare ikke vert en så flott person, greit nok at hun har sine feil som alle andre men de ser jeg mest på som bagateller selv om hennes mangel på åpenhet rundt følelser har gitt meg usikkerhet å kanskje vert noe av grunnen til at jeg agerer slik som jeg har gjort en del ganger med alkoholi bildet, har vel klart å ta ut frustrasjonen da selv ikke alle tilfeller har vert rettferdig, vet jo at jeg har såret henne å det gjør vondt.

Hadde vert så fint å bare kunne resatt hele greien eller bare slått av alle brytere.

if i could turn back time (cher) det hadde vert noe. huff. vet jo at livet bare er slik noen ganger å at en åpen litt mer lik meg jente hadde kanskje passet meg bedre. Men jeg vil jo bare ha henne, hvorfor kan jeg ikke bare få det ut av hodet. Hvordan kan man slutte å elske en person som man elsker så høyt for det er det jeg gjør. Vet jeg må la henne gå, Men det er alt som kommer etter hun har dratt jeg frykter mest.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...