Gå til innhold

Gullrekka vinner fortsatt - et liiiite spark til dere NRK-motstandere..

jonlem

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaada, betale for det man vil se. Ingen av oss gjør det.

Jeg har RiksTV, og betaler for det. Jeg ser hverken på SportN, Voice, og fint lite TVNorge og TV3, og lager ingen stor sak av det.

Det er PLENTY med programmer på de fleste kanalene jeg har absolutt null interesse av å se, men så er nå en gang livet sånn, at man kan ikke få i både pose og sekk.

Ja, jeg vet SportN er borte nå, men poenget er det samme.

Endret av jonlem
Lenke til kommentar

NRK er den eneste kanalen som er i den heldige stillingen at de kan kjøre programmer ute å tenke på reklameinntekter.

Hvorfor er Top Gear mye bedre enn Fifth Gear? Fordi Top Gear går på BBC, og siden ingen bilprodusenter annonserer på BBC kan Top Gear si hva de faktisk mener om bilene, noe Fifth Gear ikke har den samme muligheten til å gjøre.

Lenke til kommentar
Jaada, betale for det man vil se. Ingen av oss gjør det.

Jeg har RiksTV, og betaler for det. Jeg ser hverken på SportN, Voice, og fint lite TVNorge og TV3, og lager ingen stor sak av det.

Det er PLENTY med programmer på de fleste kanalene jeg har absolutt null interesse av å se, men så er nå en gang livet sånn, at man kan ikke få i både pose og sekk.

Ja, jeg vet SportN er borte nå, men poenget er det samme.

Det har du helt rett i. Det er nesten like irriterende. La man få betale for de kanalene man vil ha, og gi faen i alle pakker. La meg få betale for Voice eller TVnorge om jeg vil ha de.

Kjøp av enkeltkanaler hadde vært glimrende.

Lenke til kommentar
NRK er den eneste kanalen som er i den heldige stillingen at de kan kjøre programmer ute å tenke på reklameinntekter.

Hvorfor er Top Gear mye bedre enn Fifth Gear? Fordi Top Gear går på BBC, og siden ingen bilprodusenter annonserer på BBC kan Top Gear si hva de faktisk mener om bilene, noe Fifth Gear ikke har den samme muligheten til å gjøre.

Ja, det er mye protest mot lisensen, det er egentlig greit nok, men jeg synes mange blir litt blindet av lisensen, og skal klage over absolutt alt ved NRK, NRK er både populært, har mange gode filmer og serier og bra egenproduksjoner, sånn rent underoldningsmessig er det en suksess-kanal.

AtW

Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg TV, men når jeg er på besøk hos mor og far så er det eneste jeg ser på TV NRK. Ser også endel NRK på nett-tv og abonnerer på endel podkaster fra NRK. Det beste TV og radio har å by på kommer fra offentlige kringkastere. Det eneste kommersielle TV-kanaler har å by på er TV-serier.

Lenke til kommentar

På fredagen vinner NRK, lett. Mye kavlitet. Jeg sniker meg innom for å se "Med hjarte på rette staden" on lørdagen også :wee:

Ellers ser jeg ikke mye på NRK. Er en del på NRK nettTV og ser det som er av interesse.

når alle er over på det analoge bakkenettet ser jeg ingen grunn til at alle skal betale lisens. Vist man sier fra seg lisensen mister man også NRK. Skulle ikke være noe problem for andre enn NRK..?

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...