Gå til innhold

Kabel-tv inkludert i husleie

Anbefalte innlegg

Har kjøpt ny leilighet som jeg tar over om et par dager. I prospektet står det at kabel-tv er inkludert i husleien..

Hva vil dette normalt bety?

Slik jeg har forstått det er ikke CDs grunnpakke inkludert. Men kan man få inn feks alle kanalene CD sender analogt uten ekstra månedlige beløp?? Hvertfall inntil videre har jeg ikke noe behov for digitale og HD-kanaler..

Med andre ord lurer jeg på om vi kan få inn TV-signaler uten å betale noe utover husleie..

Skjønner at dette sikkert avhenger av borettslagets avtale osv, men generelle betraktninger mottas med takk=)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det må du nesten spørje burettslaget, evt. kabel-TV-leverandøren om, men om det står at det følger med kabel-TV så må det vel være ein pakke? Eg har riktignok Get, men der har eg grunnpakken.

Snodig om du ikkje skulle få grunnpakken til CD.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Det er vel litt forskjellig fra borettslag til borettslag. Der jeg bodde før var CD inkludert i husleia, men dersom vi ville ha digital dekoder måtte vi kjøpe det og dekoderkort sjøl. En kamerat fikk en HD-dekoder m/kort "gratis" av borettslaget når han flyttet inn, men den må han jo la stå igjen hvis han selger og flytter igjen.

Men det kan vel også hende at du ikke har hverken CD eller Get, men en lokal kabel-TV-helt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...