-imen Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Hei Får ikke koblet til trådløst nettverk med WEP-kryptering. Har windows vista som operativsystem. Finner nettverket og det har fullt nettverkstyrke, men når jeg trykker "koble til" så skjer det ingenting.... Får bare opp at den prøver å koble til, bruker evig lang tid og så kommer teksten "tilkoblingen til nettverket tar lengre tid en vanlig" og så skjer det ingenting videre... Får ikke opp noe boks der jeg skal taste inn passordet. Hva kan jeg gjøre? Endret 28. september 2009 av Simen_1987 Lenke til kommentar
PerB Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Riktig WEP-nøkkel? Lenke til kommentar
-imen Skrevet 28. september 2009 Forfatter Del Skrevet 28. september 2009 Riktig WEP-nøkkel? Hva mener du med det? Får ikke en gang opp der jeg skal skrive inn passordet... Eller misforsto jeg noe nå? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Siden det er snakk om WEP-kryptert nettverk må du sette opp de trådløse forbindelsen på maskinen med samme nøkkel som aksesspunktet. Lenke til kommentar
mhw357 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Sikker på at du ikke har et nettverk med samme navn liggende i nettverks-listen fra før? Slik at den prøver å koble til med de innstillingene? Lenke til kommentar
-imen Skrevet 29. september 2009 Forfatter Del Skrevet 29. september 2009 Siden det er snakk om WEP-kryptert nettverk må du sette opp de trådløse forbindelsen på maskinen med samme nøkkel som aksesspunktet. Jeg er ikke så god på pc så skjønner ikke helt hva du mener, mulig om du kan forklare? Sikker på at du ikke har et nettverk med samme navn liggende i nettverks-listen fra før? Slik at den prøver å koble til med de innstillingene? Har sjekket og det ligger ingen nettverk-listen med samme navn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå