rodge1970 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Hei. Kjøpte et rampage II x58 kort hvor det er med lydkort(supremefx x-fi). Fra før har jeg et x-fi gamer kort. Er det noen forskjell på disse? Mvh Rodge Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Samem problemet hadde jeg. Xtreme gamer er bedre! Lenke til kommentar
rodge1970 Skrevet 28. september 2009 Forfatter Del Skrevet 28. september 2009 Ok, hopper over det medfølgende kortet jeg da, og går for extreme gamer. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Yupp, enig med atriC:) Bruker alltid eget lydkort, syns lyden er bedre....betraktlig også. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Supreme er egentlig ikke et X-fi kort engang Fikk mitt gratis da jeg glemte å sende det tilbake med et defekt MSI eclipse hovedkort til mpx. Takk og pris for sløve mennesker hos mpx! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) hehe, du følte det som lykkedagen din da :!: Har brukt Fatality-utgaven omtrent siden den kom ut, hater ordet..men kortet er bra:P Endret 28. september 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Ja, hadde samme følelsen etter jeg hadde ødelagt CPUen ved overklokking og finn ny en uten noe om og men <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå