Gå til innhold

Søker nytt videoavspillingsprogram til vanlig bruk

DubleTruble

Anbefalte innlegg

Ser ganske mye på film på PCen men er lei av å bruke vlc som avspillins program.

Har Windows Media Player, QuickTime Player og VLC, men er lai av de. Finns det noen andre programmer som er bra (altså spiller av de fleste filler). Har også Nero ShowTime men det vill ikke spille av videoer lenger (tror det har noe med at jeg må betalle no).

Noen som vet hvordan jeg kan fikse Nero ShowTime uten å betalle eller laste ned et annet bra program?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser ganske mye på film på PCen men er lei av å bruke vlc som avspillins program.

Det er vel filmen du ser på ikke programmet og deignet? :p

Har Windows Media Player, QuickTime Player og VLC, men er lai av de. Finns det noen andre programmer som er bra (altså spiller av de fleste filler). Har også Nero ShowTime men det vill ikke spille av videoer lenger (tror det har noe med at jeg må betalle no).

GOMplayer spiller av en del formater, og er det noen formater den ikke klarer å kjøre kommer det opp en link som du kan laste ned codec'en

Noen som vet hvordan jeg kan fikse Nero ShowTime uten å betalle eller laste ned et annet bra program?

Det vil isåfall bli ulovlig. (Laste ned via torrent program)

Lenke til kommentar

Altså... Jeg skjønner ikke hva som er greia med at du blir "lei" et avspillingsprogram...

Des mer du bruker programmet des mer blir du vant med det og des lettere blir det jo tilslutt å bruke det når du kan konfigurere bilde og lyd til akkurat slik du vil ha det. (Som i vlc).

Så skjønner virkelig ikke dealen må å skifte fordi du er lei.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Altså... Jeg skjønner ikke hva som er greia med at du blir "lei" et avspillingsprogram...

Des mer du bruker programmet des mer blir du vant med det og des lettere blir det jo tilslutt å bruke det når du kan konfigurere bilde og lyd til akkurat slik du vil ha det. (Som i vlc).

Så skjønner virkelig ikke dealen må å skifte fordi du er lei.

Det er jo greit med en forandring en gang i blandt! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...