DubleTruble Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Ser ganske mye på film på PCen men er lei av å bruke vlc som avspillins program. Har Windows Media Player, QuickTime Player og VLC, men er lai av de. Finns det noen andre programmer som er bra (altså spiller av de fleste filler). Har også Nero ShowTime men det vill ikke spille av videoer lenger (tror det har noe med at jeg må betalle no). Noen som vet hvordan jeg kan fikse Nero ShowTime uten å betalle eller laste ned et annet bra program? Lenke til kommentar
Lima92 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Mediaplayer Classic: HomeCinema med K-Lite Codec er vel det beste du kan ha, imo. Lenke til kommentar
DubleTruble Skrevet 28. september 2009 Forfatter Del Skrevet 28. september 2009 Mediaplayer Classic: HomeCinema med K-Lite Codec er vel det beste du kan ha, imo. Hva er forskjelden på 32 bits og 64 bits? hva er best? Lenke til kommentar
Lima92 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Hvis du har et 64-bits operativsystem så laster du ned 64-bit, hvis ikke så laster du ned 32-bit. Hvis du ikke vet hva du har så kan du trykke Win+(Pause/Break) så skal det stå der. Endret 28. september 2009 av Lima92 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Ser ganske mye på film på PCen men er lei av å bruke vlc som avspillins program. Det er vel filmen du ser på ikke programmet og deignet? Har Windows Media Player, QuickTime Player og VLC, men er lai av de. Finns det noen andre programmer som er bra (altså spiller av de fleste filler). Har også Nero ShowTime men det vill ikke spille av videoer lenger (tror det har noe med at jeg må betalle no). GOMplayer spiller av en del formater, og er det noen formater den ikke klarer å kjøre kommer det opp en link som du kan laste ned codec'en Noen som vet hvordan jeg kan fikse Nero ShowTime uten å betalle eller laste ned et annet bra program? Det vil isåfall bli ulovlig. (Laste ned via torrent program) Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Altså... Jeg skjønner ikke hva som er greia med at du blir "lei" et avspillingsprogram... Des mer du bruker programmet des mer blir du vant med det og des lettere blir det jo tilslutt å bruke det når du kan konfigurere bilde og lyd til akkurat slik du vil ha det. (Som i vlc). Så skjønner virkelig ikke dealen må å skifte fordi du er lei. Lenke til kommentar
Lima92 Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Altså... Jeg skjønner ikke hva som er greia med at du blir "lei" et avspillingsprogram...Des mer du bruker programmet des mer blir du vant med det og des lettere blir det jo tilslutt å bruke det når du kan konfigurere bilde og lyd til akkurat slik du vil ha det. (Som i vlc). Så skjønner virkelig ikke dealen må å skifte fordi du er lei. Det er jo greit med en forandring en gang i blandt! Lenke til kommentar
hernil Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Ser heller ikke helt hvordan man går lei et videoeavspillingsporgram Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Har forøvrig endret emnetittelen til noe litt mer passende enn en omgåelse av tre-ords-regelen ved hjelp av en orddelingsfeil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå