DubleTruble Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Er det noe steder jeg kan finne ferdig gjorte lekser, som jeg bare kan ta og bruke, på nettet? Er drit lei av alt av lekser og skole. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Du lærer ikke mye av å la andre gjøre lekser for deg.. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Men det var ikke spørsmålet Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Det er bare å legge ut oppgavene her så skal jeg passe på å skrive noe møl som du vil tro på men som læreren din glatt vil stryke deg på! Edit: Men det var ikke spørsmålet Men det var et veldig godt svar! Endret 28. september 2009 av BlueEAGLE Lenke til kommentar
DubleTruble Skrevet 28. september 2009 Forfatter Del Skrevet 28. september 2009 Du lærer ikke mye av å la andre gjøre lekser for deg.. Jeg veit jo at jeg ikke lærer no, men det er ikke ditt problem. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Enig, er ikke hans problem at du stryker på Eksamen Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Av det jeg har sett av dine poster rundt på forumet her tror jeg egentlig du hadde hatt veldig godt av å gjøre en del ekstra lekser Som sagt er det jo ikke vårt problem om du lærer noe eller ei, så for å komme med et svar på spørsmålet ditt er daria.no ei side med litt av hvert. Lenke til kommentar
mosleth Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Jahaja. Så ikke bare vil du ikke gjøre egne lekser, du vil også ikke selv finne ut hvordan du ikke gjør egne lekser. Du liker virkelig å unngå ting, må jeg si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå