Gå til innhold

Deler ut lockerz invitasjoner :)

Yamaha-YZF-R125

Anbefalte innlegg

Bare å sende meg en melding med din e-mail så sender jeg den en invitasjon så fort jeg ser den ;)

Med Locker z medlemskap kan du få ting gratis. Ja, gratis! Spill, elektronikk og diverse andre varer.

Det fungerer slik at man får PTZ(poeng) for å svare på spørsmål osv. Disse PTZ kan man senere kjøpe varer for. Det koster for eksempel 100PTZ for et X360 spill.

Tjenesten er fortsatt i beta og de sender varer ut internasjonalt fra og med 15. Oktober tror jeg.

Jeg synes selv det er ganske enkelt å få PTZ.

*Beklager hvis jeg går imot forum reglene nå. Steng tråden hvis det er nødvendig.*

*Om tråden er lagret på feil sted, bare flytt den. Slet litt med å finne ut hvor jeg skulle legge den*

Enjoy :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, er det forbudt å skrive, laste opp, linke til eller på annen måte publisere noe som kan medføre straffeansvar, er ærekrenkende, rasistisk, eller på annen måte i strid med norsk lov. Det samme gjelder linking til slikt materiale (herunder piratkopiert) på andre nettsteder enn de som rettighetshaver har godkjent. Lenker til eller reklame for MLM, pyramidespill, "flest klikk"-systemer og lignende er forbudt. I henhold til retningslinjene stenges tråden og lenker slettes.

Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding".

:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...