Zonin89 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Plutselig ut av det blå så begynte internett og kjøre modem speed, det tar bokstavelig talt 10-15 min og loade ein side. Det vil si uTorren funka har hatt 200kbps ned og 60kbps ut. Altså bare browsere som er ute og kjører, har prøvd både opera og ekplorer. Har prøvd systemgjennoppretting, men funka ikkje. Har prøvd med to forskjellige kabler og internettkort, har og prøvd og resette router/modemet. For meg virka dette veldig ulogisk, håper noe kan hjelpe meg og forstå Endret 28. september 2009 av Zonin89 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Kan det tenkes at ISP'en din har en grense for nedlasting hvoretter de struper hastigheten din? Lenke til kommentar
Zonin89 Skrevet 28. september 2009 Forfatter Del Skrevet 28. september 2009 Nope går glatt og surfe med laptop'en Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 start > kjør > skriv inn "cmd uten "" på sidene > så skriver du inn "ipconfig /flushdns" uten "" på sidene. Eventuelt kan du også skrive inn "ipconfig /release" så "ipconfig /renew" uten "" på sidene. Lenke til kommentar
Zonin89 Skrevet 28. september 2009 Forfatter Del Skrevet 28. september 2009 Yess det funka Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Zonin89 Skrevet 28. september 2009 Forfatter Del Skrevet 28. september 2009 Det funka vist ikkje mer enn et par minutt, så var det tilbake til modem speed. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå