Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Klassen min tenkte og dra til Stockholm, men vi lurte på hva det vil koste. Jeg klarer ikke og finne ut hvordan man kommer seg ditt billigst. Så trenger hjelp fra forumet. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Du kan jo sjekke på ebookers.com. fra Lofoten international airport (Evenes) til Stockholm og tilbake (Arlanda airport) koster det mellom 2500 og 3000 per person. jeg vil anbefale deg å sjekke i en av de sticky trådene i denne delen av forumet da den har endel linker til prissøk. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Vi hadde også tenkt oss til Stockholm fra Navik. Det billigste tror jeg blir tog. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Evenes ligger såvidt jeg vet midt mellom Harstad og Narvik og er den flyplassen nærmest Narvik som dere kan bruke. ifølge denne siden tar det cirka 17 timer hver vei fra Narvik til Stockholm. et søk på SJ hjemmeside viser at det tar mellom 18 og 20 timer en vei med tog. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Problemet med fly er at det er dyrt.. Vi klarer ikke skaffe så mye penger... Må nok bli tog. Noen som har geniale ideer til og tjene penger, slik at klasse blir rik på bare 1 1/2 år?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Hva med at vi søker 1 dag fri for og dra til byen og selge lodd til pensjonister ?? 800 lodd*50Kr pr lodd= 40000-gevinst da.. Klarer vi det på 6 timer, vi er 8 stykk ?? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Lofoten international airport (Evenes)Nå får det være grenser for hva den flyplassen får kalle seg. Den kaller seg også Harstad/Narvik Lufthavn selv om den ligger langt unna de byene og Narvik har en annen flyplass. Og flyplassen ligger i Ofoten, ikke Lofoten. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Nå får det være grenser for hva den flyplassen får kalle seg. Den kaller seg også Harstad/Narvik Lufthavn selv om den ligger langt unna de byene og Narvik har en annen flyplass. det er vel noe av det samme som at flyplassene utenfor Moss og Sandefjord går under navnet Oslo lufthavn. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Ser ut som dere snakker om rundt 1000-lappen per person hver vei med toget hvertfall. Og med fly er det 2400 tur-retur (i september). Bruker hvertfall enormt mye tid og sparer bare få hundrelapper på å ta toget. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Sjekk ut tog til Kiruna og fly derifra. Det er i mange tilfeller en god del billigere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå