Yavel Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 jeg har planer om og reise bort i juleferien, det jeg leter etter er tips etter de beste fest plassene med mange ungdom, har tilgang til leilighet i marbella men etter og ha vært der i høstferien så tror jeg det blir litt for stille. noen som har noen gode råd om steder og reise i jula, eventuelt tips om hvor det er bra og bestille. også om det er så stille og rolig som jeg tror det er i marbella på denne tiden av året. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Beachcomber island på Fiji er bra. Spesielt nyttår. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 robertaas: hvordan vet du egentlig om slike øyer..? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Med rubb og rake har jeg vært på 8 øyer i stillehavet. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 noen tips om hvor man kan bestille osv ? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 http://www.beachcomberfiji.com/ Om det var den du tenkte på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå