Mr.M Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Gjelder altså Norton Internet Security Online 2009 Stusser over "Definisjonsoppdateringer" som hele tiden bare viser noen få sekunder eller et par minutter (oppe til høyre i bildet) Lurer på om funksjonen nærmest har "hengt seg opp" og konstant ser etter nye oppdateringer eller at det evt. er en oppdatering den sliter med å få lastet ned/innstallert. Dog mulig det skal være slik (stand-by hele tiden & sjekke nett), det skal jeg ikke utelukke, men at jeg ikke har lagt merke til det før. Hvordan ser det ut hos andre? Teller den opptil døgn/dager på din pc? Lenke til kommentar
Kamelot Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Det er helt normalt. Den søker etter oppdateringer nesten hele tiden(noe som er helt greit). Hvis du ikke har noen åpenbare problemer så kan du ta det helt med ro Lenke til kommentar
Kamelot Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Hvis du ønsker å sjekke ditt Nortonprodukt så trykker du: "Hjelp og støtte"(Som er øverst til høyre på hovedmenyen)-"Få støtte". Den sjekker da om produktet ditt fungerer som det skal. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 28. september 2009 Forfatter Del Skrevet 28. september 2009 jau, er vel kanskje normalt. På den annen side så har jeg nok innbildt meg at AV programmer liksom default "kun" så etter oppdateringer 1 gang pr. døgn eller 1 gang ukentlig, etc. Var i allefall slik før i tiden Lenke til kommentar
Kamelot Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Det er nettopp det som jeg synes er så bra med Norton at den søker etter oppdateringer nesten hele tiden. At mange AV programmer ennå idag kun søker etter virusdefinisjoner kun en gang i døgnet er etter min mening alt for dårlig. Endret 28. september 2009 av Kamelot Lenke til kommentar
Atiks Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 For å bare si det så kan du installere NIS 2010 vis du har en NIS 2009 produktnøkkel HER FRA. Lenke til kommentar
Kamelot Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 For å bare si det så kan du installere NIS 2010 vis du har en NIS 2009 produktnøkkel HER FRA. Det kan du godt bare gjøre, Mekkus. Denne versjonen har noen nye og forbedret funksjoner. Har denne versjonen installert på min test-pc nå og den er bare digg Ingenting å lure på Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 28. september 2009 Forfatter Del Skrevet 28. september 2009 Har NIS "gratis" gjennom Online.no så da henter jeg den evt. der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå