aarolilja Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Hei. Jeg leier en leilighet, for to-tre uker siden oppdaget jeg vann som kommer opp (ikke store mengder) fra sprekkene i gulvbelegget i stua. Nå er det ved alle sprekkene, både i stua og på kjøkkenet. Jeg hadde en vaktmester her som mente at det er et rør under treverket i gulvet (som forresten må være ordentlig ødelagt, da det buler mange steder) som det har gått hull på, og at vannet har begynt å renne rundt under gulvet. Dette er irriterende, det er jo umulig å gå rundt omkring uten å bli våt på føttene. I tillegg lå det noen vinylplater på gulvet, og da jeg skulle plukke dem opp oppdaget jeg en søle (3-4 cm høyde) under dem. Vi skal flytte til ei annen leilighet i uke 41, for i denne må de rive gulvet og alt som er og legge nytt. Det jeg imidlertid lurer på, er om det kan være helseskadelig å bo her i mellomtiden (nå er det ikke så lang tid igjen, da)? Vannet lukter litt spesielt, min teori er at det er på grunn av limet i belegget. Men lukta blir sterkere og styggere hver dag, nå går det ikke an å sitte i stua (det er forøvrig ikke så altfor stor plass her heller, 50 kvadratmeter), uten å kjenne lukta. Jeg har til nå valgt å tro at det er ufarlig, men tenkte jeg kanskje kunne spørre for sikkerhets skyld. På forhånd tusen takk Endret 28. september 2009 av aarolilja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå