Gjest Otto... Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 ... når behovene er så ulike... ?? Jeg har ei super kone...eneste ulempen er at vi har så utrolig ulike behov... ! Jeg skulle ønske meg sex 3-4 ganger i uka, mens hun er mer enn fornøyd med 6-8 ganger i året, og da er hun faktisk fornøyd...sier hun ikke tenker på sex og heller ikke kjenner Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Du har vel rett til å tilfredsstille dine behov også, med mindre hun missliker sex så synes jeg at du skal få dine behov. Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 ifølge Anna Anka skal hun stille opp for deg med en gang behovet melder seg. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 ifølge Anna Anka skal hun stille opp for deg med en gang behovet melder seg. Anna Anka + atriC Lenke til kommentar
Gjest Guest_Otto_* Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Ja... men akkurat den egenskapen er vel absolutt den eneste som tiltaler meg ved Anna Anka... men..ville ikke byttet ut kona uansett :!: Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Hun får tåle at du kjøper sex hos andre da. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 .. noe som er ulovlig Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Det beste er vel å sette seg ned å ta en seriøs prat om problemet. Få henne til å forstå at du sliter med å takle dette, og så kan dere kanskje komme med forslag på løsninger begge to. Det er viktig å ikke tråkke over noens grenser, i hvert fall. Finn en felles løsning som begge kan leve med. Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Du kan jo spør henne hva hun syntes om et åpent forhold. Er vell en del swingers der ute ... Kanskje du er bare for kjedelig for henne? Når man får knekkebrød hver gang, så hopper man på tilbudet om fersk brød når det tilbys! Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Dette forumet tillater gjesteposting, man må ved dette ikke være registrert for å kunne poste her. Vær oppmerksom på at misbruk av muligheten kan medføre suspensjon fra forumet. Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person. Ordningen med gjestefunksjon er til for å gi brukere et utvidet tilbud og mulighet til å kunne sikre seg anonymt om temaer som er av sensitiv art, så vær så vennlig å ikke ødelegg dette med useriøse innlegg. Til informasjon er sensitiv personopplysninger i denne sammenheng definert rundt informasjon om seksuelle forhold samt helseforhold. Tråden anses som brudd på retningslinjene for refererte funksjon og stenges. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg