tomsi42 Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 9. OktoberOperafuzz .... Hva er vel en Oktoberfest uten et operabilde...? Du kan så si. Ihvertfall når det blir såpass lekkert presentert. 10. OktoberEn liten kvist ... Enkelt og stilrent. Behagelige farger på bakgrunnen.. Tom Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Her har vi virkelig en kvist som har innsett nederlaget! Flott motiv Lenke til kommentar
arela Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Her kommer perlene på en snor. Vet ikke hvorfor, men jeg har sans for det abstrakte. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 arnold_layne: Takk for det. Mye blått ja, men jeg ser ikke helt hvordan jeg skulle unngått det uten å vrenge eller fjerne fargene helt. Fargeinndelingen på neste bilde kommer fra en stillasduk på et bygg et par hundre meter unna. Den var noe av grunnen til at jeg tok bildet. RandiA: Takker. Når det gjelder fargekombinasjon, se over. tomsi42: Takk Tom. d0ppler: Det varer nok ikke lenge før nederlaget er fullendt nei. Takk for kommentar. arela: Takk for den. Må innrømme en viss sans for det abstrakte selv, til tross for at de fleste bildene så langt ikke er totalt abstrakte. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 11. Oktober: Det ble ingen tid til fotografering denne dagen dessverre. 12. Oktober Er det gull alt som glimrer? 1/6400s, f/2.8 Lenke til kommentar
Guahtdim Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Vakkert selv om jeg umiddelbart (av en eller annen merkelig grunn) tenkte på det svenske flagget. Endret 12. oktober 2009 av SjitHue Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Ahaaa, ikke bare jeg som har vært tidlig ute idag og prøvet å fange noen pene høstfarger i det nydelige været. Du hadde klart å fange dagens stemning både pent og behagelig. Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Liker dette! Svenske farger eller ei - synes bladverket er svært iøyenfallende. Komposisjonen sitter som den skal Lenke til kommentar
Albix Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Nydelig høstfarge og liker godt at fokus ligger der det ligger. Fikk enda mer lyst til å ta høstbilder, men her hvor jeg bor er høsten plutselig og alt for tidlig over. ........ Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Vakkert selv om jeg umiddelbart (av en eller annen merkelig grunn) tenkte på det svenske flagget. Gyllene tider? Lekkert er det i hverfall. Tom Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hehe, du gikk for et "gullbilde" i dag du også? Synes du lyktes bedre enn meg. En pen kontrast mellom de to kraftige fargene og upåklagelig komponert, som vanlig. Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Du holder tempoet oppe ser jeg. Nydelige farger! Gyllene tider fra Tomsi var jo en morsom og beskrivende "tittel". Lenke til kommentar
Finzac Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 12. OktoberEr det gull alt som glimrer? Herlig fargekontrast! Liker også hvordan du har lagt fokus i nedre hjørnet - ypperlig komponert. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 SjitHue: Det er vel bare å innse det, høsten er svensk. Takk for kommentar. bareanton: Ja, sola funklet i løvverket i dag. Takker. Kjetil-H: Takk for det. Albix: Takk. Det gjelder å reagere raskt for deg forstår jeg. tomsi42: He, he. Takker. arnold_layne: Gull får man ikke nok av vet du. Vi valgte vel først og fremst et litt forskjellig uttrykk. Takk for kommentar. satchmo: Tydelig at fargene har gitt assosiasjoner ja. Takker. EvilHomer: Takk for det du. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Soundtrack må jo bli dette.. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 13. Oktober Byggekraner 2.5s, f/11 Jeg vurderte sterkt denne varianten som oppsto da trikken kom: Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Flott komponert, til tross for urban look - pent ble det. (Liker det best uten trikken) RandiA Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Aah, et tema du behersker. Heisekraner i solnedgang krydret med diffraksjonsstjerner. Mmmm. Trikken hjalp deg med en kreativ vri, men jeg synes også du valgte riktig versjon som den offisielle. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Ville kanskje tiltet det bittelitt med klokka, for å rette opp. Liker kompen, med fine stjerner og god eksponering. Hmm - dette er vel den urbane versjonen av "elg i solnedgang"? Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 Ville kanskje tiltet det bittelitt med klokka, for å rette opp. Liker kompen, med fine stjerner og god eksponering. Hmm - dette er vel den urbane versjonen av "elg i solnedgang"? Det ser ut til at konsensus er at det riktige bildet ble valgt. Det var noen detaljer i det andre som jeg synes var bedre (hvis man ser bort fra trikken), men man får jo ikke i pose og sekk (alltid). Det ser ut til at det er noe magnetisk ved denne slags motiv, og arnold_layne har jo rett i at dette ikke er første kranbilde akkurat. Trondster har vel egentlig en dekkende beskrivelse av fenomenet. Men er du sikker på det med tiltingen Trondster? Kranen til høyre heller mot venstre ja, men andre kran fra venstre heller motsatt vei. Takk for kommentarer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå