RandiA Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 8. OktoberSpotlights Siden kreativiteten har tatt pause, viser jeg her hvor spot'en fra i går kom fra. I dag lyste de grønt av en eller annen grunn. Flott den også..fortsatt kreativt Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Flott den også..fortsatt kreativt Takk for det Randi. Med lite kreativt, mente jeg jo det faktum at jeg benyttet meg av samme motiv dagen før. Endret 9. oktober 2009 av k.n.b Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) 9. Oktober Operafuzz 1s, f/11 Hva er vel en Oktoberfest uten et operabilde...? Endret 9. oktober 2009 av k.n.b Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Blir nesten svimmel, og gnir meg øynene! fine farger Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Hva er vel en Oktoberfest uten et operabilde...? Jeg ventet på det. Stilig at du har fått med noen folk. Har du tatt det opp ned? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Flott den også..fortsatt kreativt Takk for det Randi. Med lite kreativt, mente jeg jo det faktum at jeg benyttet meg av samme motiv dagen før. :!: :!: Ja, nettopp det var jo kreativt.. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 d0ppler: Jeg burde nok lagt med bruksanvisning: Må kun sees i edru tilstand! Ellers takk for kommentar til både i dag og i går. iamluka: Det er korrekt, det er et opp/ned-bilde som er snudd på hodet. Denne varianten (av alle de jeg tok) ble foretrukket nettopp på grunn av at det sto noen gunstig plassert her. Takk for kommentar. RandiA: OK, når du sier det så. Lenke til kommentar
ingerlisewalle Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 6. OktoberBarberkost Fikk høre at denne het elefantfot her i husholdningen, men etter å ha googlet litt ser ikke det ut til å stemme. Noen som vet...? Det norske navnet på planten er løvetunge. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 Det norske navnet på planten er løvetunge.Kjempemange takk. Godt noen tar seg av opplæringen her på forumet... Lenke til kommentar
# offline Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 9. OktoberOperafuzz Fuzzy and nice Den likte jeg. You're an artist. Lenke til kommentar
OyvindHM Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 9. var kreativt! Morsomt å se et originalt (i hvert fall for meg ) bilde av operaen! Og fine farger. Jeg hadde kanskje likt det enda bedre dersom det var kroppet ørlite mer nederst, men det er bare kanskje Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Vakkert! Nydelige farger Edit: Snakker om 9. Endret 9. oktober 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 Ildhode: Takker for den der Ildhode. OyvindHM: Jeg kan nesten ikke croppe mer nederst, det blir for trangt for de stakkars personene som står der. Kan du si noe om årsaken til at du ønsker å kappe av litt, jeg kan tenke meg flere grunner egentlig? Takk for kommentar. Wikipedersen: Takk Wiki. Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Endelig et originalt bilde av operaen. Det må vel ha vært fristende å gå for det klassiske operabildet? Men, det er bra du ikke gjorde det. For dette var veldig bra! Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Haha. 9. var morsomt. Litt svimmel, ja. Kunst kan være smertefullt... Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 10. Oktober En liten kvist 1/160s, f/4 Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) jonas27389: Jeg hadde et "klassisk" operabilde i fjorårets Oktoberfest. Samt et par varianter i årets Aprilfest. Så jeg måtte finne på noe annet nå. Bykatt/Gia: Du må ikke svirre 100 ganger rundt før du ser på bilder. Takk for kommentar fra dere begge. Endret 10. oktober 2009 av k.n.b Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Herlige farger på operabildet! Kanskje litt mye blått i toppen, men det eneste alternativet er vel å kutte på venstresiden og det er ikke så fristende... Pent lys på dagens enkle høstmotiv. Bildet løftes av den elegante fargeinndelingen i bakgrunnen. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 10. OktoberEn liten kvist 1/160s, f/4 Det ble pent...fin fargekombinasjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå