Kenneth Solfjeld Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Neonlogobildet falt veldig i smak. Virkelig tøft gjennomført. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 6. OktoberBarberkost Fikk høre at denne het elefantfot her i husholdningen, men etter å ha googlet litt ser ikke det ut til å stemme. Noen som vet...? Så det er en inneplante (houseplant) altså. Stilig og enkel den også, vet ikke hva du har gjort for å få til bakgrunnen. (Det kan være en Dracaena av ett eller annet slag, man vanskelig å si når ingen blader vises). En Beaucarnea recurvata...(Elefantfot) har en tykk rot eller stamme i jordbannet. RandiA Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 hvorfor må du trekke kamera tilbake mot høyre? Og hvordan vet du hvor lang?For å få dratt ut logoene. Jeg visste ikke hvor langt jeg måtte flytte i hverken den ene eller den andre retningen, eksperimentering er det som må til. Husker ikke hva den heter i farten, men har hørt det en gang.Har nemlig nøyaktig den samme blomsten i stuen min, og din var skummelt lik min, har du vært på besøk uten at jeg har sett det? Fillern der røpte jeg meg. Fint om du finner ut hva den egentlig heter. Jeg må si at båre 5. og 6. falt veldig i smak! Jeg syns den todelte bakgrunnen på sistnevnte setter et fint preg på bildet!Takker. Det var litt tilfeldig med den todelte bakgrunnen, men etter å ha sett på de første testbildene syntes jeg egentlig det så greit ut slik. Neonlogobildet falt veldig i smak. Virkelig tøft gjennomført.Enda en som likte dette. Morsomt det, men jeg lurer faktisk litt på hvorfor akkurat dette synes så populært. Så det er en inneplante (houseplant) altså. Stilig og enkel den også, vet ikke hva du har gjort for å få til bakgrunnen.Det er en inneplante ja. Jeg satte opp en svart eske som bakgrunn, det burgunder feltet til venstre er trekket på en sofa som står bakenfor. Takk nok en gang for kommentarer. Lenke til kommentar
fredstian Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 I år som i fjor imponerer du så langt, k.n.b! Jeg må si de jeg har likt best så langt må være 5. oktober, Logo og 2. oktober, Bane 4. Gleder meg til å følge med videre! Lenke til kommentar
atoftemo Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Nok et flott bilde! Jeg er enig med de som åpeker at renheten i bildene dine er med å gjøre dem veldig flotte! Keep up the good work! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 Fredstian, atoftemo: Jeg må bare takke for svært oppmuntrende kommentarer. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) 7. Oktober Spot on 1/8s, f/16 Endret 7. oktober 2009 av k.n.b Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 7. OktoberSpot on Right on! Tom Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 7. OktoberSpot on 1/8s, f/16 Spot on med tittelen! Nok et tøft bilde, men hva er dette? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Tror vi liker logobildet fordi det gjør at vi tenker. Teknikken bak, hvordan det ble tatt, om det er manipulert eller er et resultat av mye prøving og feiling. Jeg merker iallfall at det er noe som pirrer meg ved bilder når jeg ikke forstår meg på dem ved første øyekast. Lenke til kommentar
ramses Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 7. OktoberSpot on 1/8s, f/16 Dette faller smak hos meg. Enkelt og rent. Hadde vært fristende å foreslått at det ikke skulle vært kuttet så hard på toppen men fortsatt for å få med hele, men jo mer jeg tenkter på det så er det greit å kutte der du har gjort. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) tomsi42: Takker. satchmo: Takk. 8.-oktober-bildet vil nok gi deg en pekepinn. Teddy: Mulig du er inne på noe der. ramses: Hyggelig det faller i smak. Vanskelig å unngå brå kutting siden jeg står i en trang korridor med en 105mm. Edit: Det var litt omstokking av ordene her... Endret 9. oktober 2009 av k.n.b Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 8. Oktober Spotlights 1/8s, f/8 Siden kreativiteten har tatt pause, viser jeg her hvor spot'en fra i går kom fra. I dag lyste de grønt av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Der fikk jeg en ny favoritt blant bildene dine Liker mønster som går igjen og leder blikket innover i bildet. Kudos for at hjørnene på døra ligger akkurat i bildekanten, me like! Lenke til kommentar
Annonymous Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Ah, lek-lek-lekkert Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Mmmm, nok en k.n.b-klassiker! Et takknemlig motiv som er interessant i seg selv, men med en komposisjon og en eksponering som få gjør like bra som deg. Nydelig! Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Der fikk jeg en ny favoritt blant bildene dine Enig! Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Bløte fine linjer - me like! Antar det er spot-måling? Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Der var forklaringen ja! Nydelig, klassisk og stilrent! Et stort pluss for døren - helt enig i det. Den er viktig for bildet etter min smak. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 kau, bareanton: Takker. Teddy, satchmo: Det med døra var jo helt tilfeldig da. arnold_layne: Nesten for mye ros dette. Jeg vil vel tro andre klarer å eksponere et helt statisk motiv også. Trondster: He, he. Ja, faktisk. Fargene er en del nedtonet da, det grønne lyset var i utgangspunktet like intenst som det blå fra dagen før. Var redd for å bli hengt ut til spott og spe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå