Shocktrauma Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Herlig bilde med linjer som drar oss nedover bane 4. Skulle ønske det var LITT mer DOF - i allefall frem til startstreken. Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Likte godt 2. Oktober. Lurer på om det er slik 100 meteren ser ut for en nervøs utøver før start..? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Likte godt 2. Oktober. Lurer på om det er slik 100 meteren ser ut for en nervøs utøver før start..? :!: :!: Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Er det forresten macro på objektivet ditt? Endret 2. oktober 2009 av jonas27389 Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) RandiA: Du har et poeng med at det ikke er så mye å holde seg fast i, visuelt sett. arnold_layne: Man har funnet ut at C-vitaminer er viktigere enn A-vitaminer når man løper 100m. Thum: Hyggelig at du du likte det. Shocktrauma: Jeg har lagt en variant med f/2.8 i spoiler. Jeg foretrakk f/1.8-versjonen av flere grunner: Startblokka ble mer detaljert, og er heller ikke så klin i midten av bildet. Dessuten _måtte_ jeg jo få tatt et med helt åpen blender før eller senere. Nå er det jo grunner som taler for f/2.8-versjonen også: 4-tallet ble med på bildet, baneoppmerkingen ble litt mer distinkt og høylysene ble rundere (men ni-kantete). jonas27389: Skulle ikke forundre meg, i alle fall hvis brillene ble gjenglemt i garderoben. Dette er langt i fra noe makroobjektiv, nærgrensa er på ca. 95cm, maks forstørrelse er 1:7,6. Men jeg har en 105mm makro også. Takk for kommentarer til alle. Endret 2. oktober 2009 av k.n.b Lenke til kommentar
atoftemo Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Flotte bilder! Det første var spessielt fint med veldig fin gjengivelse av speilbilde. Komposisjonsmessig godt bilde! Jeg liker også bilde to og føler det forteller en historie. Mye bedre med den croppen du har gått for enn den i spoileren. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Takk for det atoftemo. Greit at noen er enig med meg i prioriteringene også. Endret 3. oktober 2009 av k.n.b Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) 3. Oktober Paint it Black 1/160s, f/2.8 Denne jernporten er tydeligvis i ferd med å bli malt, men usikkert om det rødt eller svart som er målet. Ikke ser det ut til å være noen hast med det hele heller. Endret 3. oktober 2009 av k.n.b Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 3. OktoberPaint it Black 1/160s, f/2.8 Denne jernporten er tydeligvis i ferd med å bli malt, men usikkert om det rødt eller svart som er målet. Ikke ser det ut til å være noen hast med det hele heller. Du holder deg sannelig til det stilrene, enkelt og virkningsfullt... Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Paint it black: Stilrent, fin balanse i komp, flotte farger. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 RandiA, KSolfjeld: Dere sier stilrent, enkelt. Og dere treffer spikeren på hodet, her har jeg gått for "less is more", uten at det blir for pretensiøst (håper jeg). Takk for kommentarer. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Det fine er at du ikke gjør det så pretensiøst..... Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Liker hundremeteren - flotte saker! ..Og ikke hør på arnold_layne - jeg likte sitron-boke'en, jeg! Si "Trond-boké"! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Liker hundremeteren - flotte saker!Takker. Si "Trond-boké"! Du vet vel hvor de dyrker elementærpartikler? ...Italia (Positroner). Endret 3. oktober 2009 av k.n.b Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 4. Oktober Refleksjon over høst 1/80s, f/5.6 Måtte ha en vannspeiling av trær i årets oktoberfest også. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Jøss, du er da kreativ...hva gjorde du for å få til de krusningene.. RandiA Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg gjorde ikkeno egentlig. Bare lot naturen herje. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg gjorde ikkeno egentlig. Bare lot naturen herje. Det gir det beste, mest naturlige resultat ja..det er egentlig utrolig mye flotte farger utendørs nå, men jeg må "benytte" blomstringen mens den enda er der, og "utsette" det meste av fargene til senere i måneden. RandiA Lenke til kommentar
arela Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Fin samling objektiver & stilrene bilder Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 IT-Fornebu er en favoritt sålangt. Veldig bra bane 4 også:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå