ET! Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Mine favoritter så langt: 2. Oktober - Bane 4 5. Oktober - Logo 14. Oktober - Det ble bot 17. Oktober - Islagt vann Jeg har sansen for måten du har isolert motivet på i disse bildene og neonfargene og de skarpe logoene i 5.oktoberbildet. Lurer på hva du har tatt bilde av den 23.oktober. Uten å vite hvordan resten så ut så lurer jeg på om det hadde gjort seg å midtstille en av skjøtene mellom speilene/winduene og latt resten av fargespillet ta over komposisjonen selv. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) tomsi42: Takker Tom. Vi må forsøke å unngå eksplosjon med tanke på de som må tørke opp sølet. Du bør derfor unngå å lese videre... RandiA: Takk for det Randi. Hadde egentlig hatt i tankene å utforske det stedet hvor jeg fant motivet, men det hadde visst gått inn i glemmeboken helt til nå. Jeg ante ikke egentlig hva jeg ville finne der, så det ble en overraskelse. Trondster: Ja, det er en av mine evinnelige speilinger, jeg er visst litt opphengt i det. Takk for kommentar. ET!: Du nevner et par av mine favoritter der også. Mulig den skjøten ble litt for nær senter uten å være helt i senter ja. Men skulle jeg endret på det, ville det gått ut over en av skjøtene på sidene. Litt problematisk det der, for motivet er en hellende sylindrisk metallbelagt skulptur/installasjon. De vimpelgreiene i bunnen er gravert/etset inn i metallet. Det store røde feltet er forøvrig en speiling av lysforurenset, overskyet himmel. En effekt av lang eksponering. Takk for konstruktiv kommentar. Endret 24. oktober 2009 av k.n.b Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) 24. Oktober Visne bregner 1/125, f/4 Endret 24. oktober 2009 av k.n.b Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Dette liker jeg! Minimalistisk og roende. Francis Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Ser nesten ut som bregnen var preget i sølv.... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Dette liker jeg! Minimalistisk og roende. +1 Blir ikke stresset av denne. Tom Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2009 Francis: Takk for det, det var ikke meningen å gjøre folk unødig urolige i helgen heller. Randi: Det har du faktisk rett i, bladene ser nesten ut som de er hamret i metall. Tom: Godt det ikke var i farger da, det ville nok blitt svært stressende med de nesten like vissenbrune fargetonene. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Pent beregnet! Takk for at du tok bladet fra munnen. Endret 25. oktober 2009 av k.n.b Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) 25. Oktober Kveldstur 1/6s, f/1.8 Endret 25. oktober 2009 av k.n.b Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 25. OktoberKveldstur Det var et trivelig høstbilde.... Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Du har jammen hatt en vellykket fotohelg (i motsetning til undertegnede)! Fredagens var jammen en eksplosjon i farger. Et bilde man kan se lenge på uten egentlig å bli noe særlig klokere (dette var altså et forsøk på et kompliment). Bregnebildet var også meget elegant med den uskarpe bregnen delvis foran den skarpe. Regner med du måtte jobbe litt for den komposisjonen der? Dagens gav meg en skikkelig gufsete høstfølelse. Veldig stemningsfullt! Gjorde seg bra med den grainy looken også. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 14.okt var tafsbar . Hærlig soft pluss skarp Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) RandiA: De to der så ut til å ha det noenlunde trivelig i alle fall, det var verre med fotografen. arnold_layne: Det gikk overraskende greit i helgen. Jobbet litt med bregnen, men ikke mye. Forsøkte å få en litt diffus, dyster og utflytende look de få sekundene jeg var ute av døra på søndag. Det hører virkelig til sjeldenhetene at jeg legger på korn på et bilde. Inc: Takker for den, du har plukket frem en av mine absolutte favoritter fra festen der. Mandagen ble en særdeles mager fotodag. Fant ikke så mye som en piksel å spare på. Står over rett og slett. Endret 27. oktober 2009 av k.n.b Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 27. Oktober Full nedsmelting 1/400s, f/5.6 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Vakkert mønster, lys og farger...men det er vel ikke gull alt som glitrer Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg er redd du har rett i det Randi. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Selv om det ikke det var gull bak den smeltende isen; så var det et gulle godt bilde. Bedre enn min variant over temaet. Tom Endret 28. oktober 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 Mja, jeg så det bildet du hadde av bilen i månedsbilledtråden. Den hadde jo sørenmeg fått pels. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 28. Oktober IT Fornebu - Portalbygget II 2.5s, f/11 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå