k.n.b Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2009 21. Oktober Kveldsarbeide 2s, f/11 Mangler tid, motivasjon og inspirasjon. Det skal holde hardt å fullføre selv om det ikke er langt igjen... Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Knallskarpt, med spennende streker - røyk? Syntes det var et interessant motiv, jeg. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) 21. OktoberKveldsarbeide Mangler tid, motivasjon og inspirasjon. Det skal holde hardt å fullføre selv om det ikke er langt igjen... Phuuhh...du leverer den ene godbiten etter den andre, jeg også vil fotografere slik Endret 22. oktober 2009 av RandiA Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Takk for oppmuntringer, men festslitasjen er påtakelig. Vi får se om det holder helt inn. Det er ikke røyk Trondster, det er (sterk) bevegelsesuskarphet i gravemaskinskuffa. Endret 22. oktober 2009 av k.n.b Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) 22. Oktober Sivstrå 1/160s, f/4 Endret 22. oktober 2009 av k.n.b Lenke til kommentar
arela Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Nye blinkskudd - keep the fest rollin' Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Gårsdagens arbeidsplass så virkelig busy ut med den bevegelsesuskarpheten. Artig idé og som vanlig upåklagelig gjennomføring. Dagens led en smule av flatt lys, men friske farger i bakgrunnen likevel. Rotert 90 grader formoder jeg? Håper du holder ut. Hvis det er noen trøst er du ikke alene om å se litt mørkt på den siste uken. Har absolutt null idéer igjen... Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Godt jeg ikke er alene om å begynne å gå tom for ideer. Tar med kameraet overalt for tiden (skole, butikk, bil...) i håp om å komme over et fotogent motiv. Tenkte ikke over at dagens bilde var snudd før arnold_layne kommenterte det, morsomt! Lenke til kommentar
ventle Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Veldig bra utført det arbeidsbildet. Utsnittet er akkurat så trangt som arbeidsplassen må oppleves for maskinførerne? Har du brukt noen slags stjerneformet forsats for å få lyskasterne til å se akkurat sånn ut? Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Flotte høstfarger på den siste der. Er himmelen til venstre og bakken til høyre, eller bommer jeg totalt nå? Arbeidsplassen var også veldig stilig. Du leverer blinkskudd på blinkskudd. Her er det gøy å følge med. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2009 arela: Takker, jeg skal holde det gående så lenge jeg klarer i hvert fall. arnold_layne: Flatt lys - tell me about it. Men lite jeg kan gjøre med været. Det er korrekt nok rotert 90o CCW ja. Jeg hadde en tilsvarende som ikke var så åpenbart rotert, men den ble forkastet av andre grunner. En hel måned er hardt, ingen tvil om det. Takk for konstruktiv kommentar (som alltid). Teddy: Der er du nok ikke alene nei. Takk for kommentar. ventle: Ingen forsats nei, hemmeligheten ligger i konstruksjonen av objektivet. Disse noe eldre manuell-objektivene mangler ofte avrunding av blenderlamellene. Litt nedblending da, og man får diffraksjonsstjerner av en annen verden. Ni lameller gir også 18-takkede stjerner. For mer av den slags kan du jo sjekke min forrige Oktoberfest-tråd. Den 50-millimeteren jeg benyttet da hadde også 9 ikke-avrundede blenderlameller. Takk for kommentar. Og forresten, et interresant forsterkerprosjekt du holder på med. Må være sabla mye jobb. iamluka: Takk skal du ha. Du bommer ikke i det hele tatt, jeg tok meg en liten frihet der. Lenke til kommentar
Albix Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hatten av for deg k.n.b.! Du er utrolig flink til å kommentere i alle mulige tråder - du burde få en egen motivatorpris - Tusen takk for at du tar deg tid Jeg liker kveldsarbeide - sylskarpt - arti at det er ulik vinkel på maskinene - ser ut som om de danser - Sett noe musikk til da Trondster! Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Soundtrack? Det får , da.. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 22. OktoberSivstrå 1/160s, f/4 Enkelt og stilrent..fint komponert. Lenke til kommentar
Albix Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Soundtrack? Det får , da.. Haha...haha - Genialt Trondster! Passer som hånd i hanske - Visste du hadde noe ... Du burde også få en pris! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 Albix: Mange takk for det Albix. Det skal i sannhetens navn sies at det flere flittige kommentatorer her. RandiA: Takker. Trondster: He, he. Spørs om bildet ikke må jazz'es opp en smule for å komme opp på energinivået til Rammstein. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) 23. Oktober Viskøs bygning 13s, f/11 Endret 23. oktober 2009 av k.n.b Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Oj! Den var tøff. Tør ikke å prøve å finne ut hva du egentlig tok bilde av; da tror jeg hodet mitt eksploderer Tom Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Ja, den var flott ...hva du kommer over, du sporhund :!: Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Morsomt å se bølgende maling og friske farger, før man ser - øyh! Det er en refleksjon! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå