vemundmk Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Jeg får ikke brukt online spillemoduser. kan ikke lage klubb eller joine en liga. når jeg prøver det så står det "Det er en begrensning i xbox live medlemskapet ditt som gjør at du ikke kan bruke denne funksjonen" hva må jeg gjøre for å fikse det? :S Lenke til kommentar
Hvadankan Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Har du gold eller silver, xbox medlemskap? Lenke til kommentar
vemundmk Skrevet 28. september 2009 Forfatter Del Skrevet 28. september 2009 gold Lenke til kommentar
Hvadankan Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Får du spilt en treningskamp på Fifa uten problemer? Eller er det problemer med alle online mulighetene. Lenke til kommentar
vemundmk Skrevet 28. september 2009 Forfatter Del Skrevet 28. september 2009 jeg får spillt alt utenom liga.. quick match funker fint. Lenke til kommentar
Hvadankan Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Det første jeg da tenker er at Fifa spillet har problemer ettersom at det er enkelte av onlinetjenestene som er ute av drift. Men igjen så er jeg litt usikker da den henviser tilbake til Xbox live... Har noen andre forslag? Noen som har spilt fifa i det siste med samme problem? Lenke til kommentar
Tulelgeit Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Er profilen registrert som over 16 år? (Xbox live proflien altså) Lenke til kommentar
vemundmk Skrevet 28. september 2009 Forfatter Del Skrevet 28. september 2009 hvordan sjekker man det? vet at jeg har sånn familiy settings greie.. som jeg ikke vil ha ! Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Hvis det er Fifa 10, er det mest sannsynlig grunnet at spillet ikke er sluppet enda, og at disse XBL funksjonene derfor ikke er aktivert enda. Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Hvis det er Fifa 10, er det mest sannsynlig grunnet at spillet ikke er sluppet enda, og at disse XBL funksjonene derfor ikke er aktivert enda. joda, det funker fint på fifa 10 det:):Phehe Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Hvis det er Fifa 10, er det mest sannsynlig grunnet at spillet ikke er sluppet enda, og at disse XBL funksjonene derfor ikke er aktivert enda. joda, det funker fint på fifa 10 det:):Phehe Luringen.... fifa 10 er ikke verifisert av abgx360 ennå, så hvis du er så lur at du spiller det på live nå så er det bare å gratulere Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Hvis det er Fifa 10, er det mest sannsynlig grunnet at spillet ikke er sluppet enda, og at disse XBL funksjonene derfor ikke er aktivert enda. joda, det funker fint på fifa 10 det:):Phehe Luringen.... fifa 10 er ikke verifisert av abgx360 ennå, så hvis du er så lur at du spiller det på live nå så er det bare å gratulere hehe, spilte gears 2 måned før det kom her i Norge og ble ikke tatt da heller, så tviler sterkt på at det skjer nå Spillet har jo blitt anmeldt her til lands også, så jeg kan jo like så godt være en spillanmelder. Kan ikke si jeg bekymrer meg nevneverdig:) Endret 30. september 2009 av Shagrath90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå