Suppekatten Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Ja, da var det klart for at mr. Valen starter opp enda et tv programm Denne gangen er det frokost tv på G, så nå... tar de heilt av! :!: Diskuter i vei, for jeg gleder meg ivertfall! Første episode vises i kveld på tv norge klokka 22.00 om jeg ikkje tar heilt feil. Her er også hans nye hit: http://www.tvnorge.no/programportaler/vale...nyheter/5000900 Alle skal få! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Blir enten en gigantisk flopp eller så forferdelig at det blir bra. Spent, men har ikke skyhøye forventninger Lenke til kommentar
EasyShare Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Gleeeeeder meg!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 28. september 2009 Forfatter Del Skrevet 28. september 2009 T-39 minutes to start Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Allerede en tråd her, så disse to kan kanskje slås sammen? Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 28. september 2009 Forfatter Del Skrevet 28. september 2009 Da var første episode ferdig Ikke ekstremt bra, men ikke dårlig heller akuratt! Gir den noe mellom 5/svak 5 er. Hva er deres mening? Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Bestemte meg for å ta en titt, endte med at jeg svitsjet bort etter 10 min, desverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå